I følge disse appene trenger man bare energi tilsvarende "et ekstra eple om dagen" i første trimester.
MEN jeg er så innmari sulten! Mye mer enn hva ett ekstra eple tilsvarer. Føler jeg ikke gjør annet enn å spise! Og jeg er ikke kvalm altså. Snakker om generell sultfølelse. Hva med dere?
Vanligvis spiser jeg ikke frokost, men det er jeg avhengig av nå, for eksempel
i tillegg til mange flere og større måltider ila dagen.
MEN jeg er så innmari sulten! Mye mer enn hva ett ekstra eple tilsvarer. Føler jeg ikke gjør annet enn å spise! Og jeg er ikke kvalm altså. Snakker om generell sultfølelse. Hva med dere?
Vanligvis spiser jeg ikke frokost, men det er jeg avhengig av nå, for eksempel
i tillegg til mange flere og større måltider ila dagen.
Jeg spiser vanligvis frokost kl 12, men nå våkner jeg rundt kl 5 på morgenen, er kvalm, veldig sulten og må spise. Før kl 12 har jeg nå spist flere måltider, og har generelt de siste ukene vært ekstremt sulten og bevegd meg mindre. Spiser mer på kveldene på grunn av kvalmen også
Er 9+1 nå, og har lagt på meg rundt 2,5 kg. Prøver å spise sunt, men har også spist mer karbohydrater enn jeg bruker da dette har fristet mest. Synes det er en litt vanskelig greie, og litt irriterende med disse artiklene, som også viser til at magen ikke forandrer seg visuelt før om en del tid. Buksene begynner å bli trange her og sliter med å få igjen knappen på samtlige nå. Skal sies at magen står ut som en ballong da
Magen min er så oppblåst innimellom at det føles ut som den skal sprenge