La oss prøve noe nytt! Skravletråden der det ikke er lov å rette opp skrivefeil!

En tråd i 'Lekeforum' startet av Klatremus Lillemann, 7 Jun 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Junilykke2018 Snøkrystallene2021❄️

Ja, sant det..

Gjort idag?

2. fisk84 Forumet er livet Novemberskattene 2014 <3 Junibarna 2019

Hattbarselbesøk av ei venninne og kost meg litt i sola ☺️

3. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Junilykke2018 Snøkrystallene2021❄️

Høres deilig ut :)

• Liker Liker x 1
  4. Herewegoagain Forumet er livet Julikulene 2020

Bryker ikke autocorrect, liker det ikke....det går som regel geit uten

5. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Junilykke2018 Snøkrystallene2021❄️

Så bra :) jeg har blitt vandt til det. Likte ikke o begynnelsen :p

6. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Jeg er ehentlog også vant ril autocorrect, men har gått fint å skru den av :p
    Enda våken?

7. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Junilykke2018 Snøkrystallene2021❄️

Hehe sp bra.
    Jupp, jeg er våken! Men. Burde strengt tatt sovet...

8. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Samme her :p
    Men dwt er så deilig å ha litt fred på kveldene :hilarious:
    La minste seg greit his deg?

9. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Junilykke2018 Snøkrystallene2021❄️

Haha ja helt enkg! Selv om jeg for det neste har gjort husarbeid, så har jeg i alle fall gjort det uten eb unge oå armen :p

Han la seg veldig greit, sovnet 18.30, sovnet på 5 minitt. Vært våken 2 ganger etterpå da :p

Din da?

10. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Så flink du er! Jeg har bare perlet :p

Ikke høet et pip fra noen av de små, siyter i naborommet og perler :D

11. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Junilykke2018 Snøkrystallene2021❄️

Så deilig! Min våkner alltid mange ganger dessverre.. men sovner fort igjen.

12. Herewegoagain Forumet er livet Julikulene 2020

God morgen :) her byr dagen på bakvakt på jobb, skal da bruke tiden hjemme på å eydde tenker jeg :) blir bra a forberede litt til ferien /)

13. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Junilykke2018 Snøkrystallene2021❄️

Hva innebærer en bakvakt?
    Vet ikke hva vår dag byr på enda. Eldste har vondt i foten, så bil ikke ut å gå så mye, og yngste er veldig trøtt. Fint vær, kanskje vi bare koser oss i jagen.

14. Herewegoagain Forumet er livet Julikulene 2020

Da kan dem ringe i et visst tidsrom i dag hvis dem trenger meg! må da være hjemme eller i nærheten av hjemme :)

15. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Junilykke2018 Snøkrystallene2021❄️

Sånn ja. Sp greit. HvordN er betalingen for en slik vakt?

16. Herewegoagain Forumet er livet Julikulene 2020

Jeg har fast mānedslønn og varierende turnus :) så det går greit å bare forblinhjemmd

17. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Godt at jan sovmer fort igjek da, i det minsye:shy:

18. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Så greit med bakvakt :)

19. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Junilykke2018 Snøkrystallene2021❄️

Så greit :)

20. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️ Junilykke2018 Snøkrystallene2021❄️

Absolutt :)

Del denne siden