turteldue Forumet er livet VIP 7 Jul 2010 #1 Denne er omvendt av den første. hva kan du lett leve uten? nevn tre ting
turteldue Forumet er livet VIP 7 Jul 2010 #2 tv (står på hele tiden, men ser ikke på heletiden) venner som dolker en i ryggen klesbutikker som tvinger deg til å betale flere tusen kroner..
tv (står på hele tiden, men ser ikke på heletiden) venner som dolker en i ryggen klesbutikker som tvinger deg til å betale flere tusen kroner..
Epleskrott Forumet er livet VIP Oktoberskatter 2014 7 Jul 2010 #3 Fancey restauranter Tekniske duppeditter jeg strengt tatt ikke behøver Min stadig tilbakevennende dårlige samvittighet!
Fancey restauranter Tekniske duppeditter jeg strengt tatt ikke behøver Min stadig tilbakevennende dårlige samvittighet!
sengepolka Elsker forumet 7 Jul 2010 #4 falske mennesker dyre ting lilletåa..[:)][:)][:)] aldri skjønt dens funksjon
X x1xCharaina Gift med forumet 7 Jul 2010 #7 - Tven (hater at mannen vil ha den på hele tiden) - alle de små duppedittene mannen bruker penger på (kabler, må-ha-fjernkontroller, programvarer til tv, pc.... you name it) -Hårbørsten[;)]
- Tven (hater at mannen vil ha den på hele tiden) - alle de små duppedittene mannen bruker penger på (kabler, må-ha-fjernkontroller, programvarer til tv, pc.... you name it) -Hårbørsten[;)]
jealie28 Gift med forumet 7 Jul 2010 #12 Tv Hårbørste Indisk mat Eller noe... hehe, det er jo så mye...
Ametyst83 2005♡2011♡2023 Vi som prøver :) Februarbarna 2023 Marsboerne 2023 7 Jul 2010 #13 Negativ energi allergi vekta mi [8D]
Superglade Flørter med forumet 7 Jul 2010 #14 husarbeid at sambo er so masse vekke på jobb[&o] mitt lave blodsukker[:'(]