La meg få presentere....

Chuma

Forelsket i forumet
Tenk, nå er han her! Dette er fremdeles helt uvirkelig, men mirakelgutten min er kommet til verden, og alt står veldig bra til!

Edvin Johannes kom til verden kl 14.20 i dag, med KS pga seteleie og kroppsmål som var ugunstige for vaginal setefødsel. Uke 34+0, 44 cm lang og 2250 gram. Keisersnittet ble litt tøft, for jeg hadde masse sammenvoksninger og arrvev fra forrige gang, så de slet og halt og dro i veldig lang tid før de fikk ham ut. Men siden da har alt bare vært flott - han trengte ikke hjelp til noe, puster fint selv, er våken og aktiv, drikker masse melk fra kopp, og bærer ingen preg av være prematur. Han blir på nyfødtintensiven i natt til observasjon, men han trenger nok ikke å være der lenge.

Pappa fikk være hos ham fra begynnelsen, selv ble jeg liggende i tre timer på oppvåkningen før jeg fikk sett ham. Nå har vi tilbragt kvelden sammen, og storebror William har vært på besøk - der var det kjærlighet fra første blikk!

Vi er alle tre overveldende lykkelige nå, det har nok ikke helt gått opp for meg ennå, alt skjedde så plutselig! Vi gleder oss til å bli kjent med det lenge etterlengtede nye familiemedlemmet - og jeg skal nok klare å stavre meg på bena for å følge William til hans første skoledag på mandag!

Legger ut noen bilder ( ikke quote, fjerner dem etterhvert) Er selvfølgelig hodestups forelsket allerede!

image.jpgimage.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Han et nyyyyydelig :) Gratulerer så mye! Dette er velfortjent og håper dere koser dere så mye i tiden videre <3

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

So nydlig gutt du har fått!! GRATULERA SO MYKJE! Kos deg og nyt kvart einaste sekund. Lykke til! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse! ☺
Endelig kom lille prinsen. ❤
Velskapt og fin.
Kose dere masse! ☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Får helt frysninger av hele historien og settingen! Viser at en aldri må gi opp håpet. Nydelig liten gutt <3 gratulerer så mye!

Helledussen :) gratulerer så mye :-) åh sååå herlig tegning fra storebroren :)

Gratulerer sååå mye!! Så nydelig og sååå lik storebror <3 Kos deg masse med nurket..

2014 VAR året vårt!!! <3

Nå er han her, ettelengta lille Edvin!<3

Gratulerer så uendelig mye Chuma,pappa og storebror William! Dette unner jeg dere av hele mitt hjerte!

En nydelig gutt :-) Så artig at historien fikk en lykkelig slutt :-)

Gratulerer sååååååå masse, Chuma!!! Vakre gutter du har <3 Har tenkt masse masse på deg, og kjempegodt å høre at dette gikk bra <3
Kos dere masse!
Hilsen gamle s90 på februar 2010 :)

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye, han er helt perfekt <3 veldig lik storebror :) og for et fint kort han har skrevet til lillebror <3

Back
Topp