Hva syns dere om dette??
http://dinmat.bt.no/content/view/full/26411
http://dinmat.bt.no/content/view/full/26411
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe
ORIGINAL: lykkepillen
Helt enig.
Så lenge ungen er frisk og fin, så skal hun spise det hun får servert.. Jeg bruker å spørre først om hun vil ha sånn eller sånn til frokost/kvelds osv.. Men middag må hun spise som jeg serverer.. Ellers så kan hun bare ha det så godt.
Er hun syk derimot.. Blir jeg sånn mamma som fikser 40 forskjellige alternativ etter som hun ombestemmer seg hele tiden...[8D]
sjelden jeg signerer andre, men NÅ skjer det![:)]
ORIGINAL: **CasMel**
så bare fordi de er barn MÅ de like allting og tvinges spise eller gå sulten? Tenk om dere skulle bli tvinget og spise mat dere virkelig ikke likte og hatet lukten av.. [8|]
Helt enig.
Så lenge ungen er frisk og fin, så skal hun spise det hun får servert.. Jeg bruker å spørre først om hun vil ha sånn eller sånn til frokost/kvelds osv.. Men middag må hun spise som jeg serverer.. Ellers så kan hun bare ha det så godt.
Er hun syk derimot.. Blir jeg sånn mamma som fikser 40 forskjellige alternativ etter som hun ombestemmer seg hele tiden...[8D]
så bare fordi de er barn MÅ de like allting og tvinges spise eller gå sulten? Tenk om dere skulle bli tvinget og spise mat dere virkelig ikke likte og hatet lukten av.. [8|]
Helt enig.
ORIGINAL: [K]
Mitt barn skal aldri måtte legge seg sulten....uansett...
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: munter
Her blir ingen lagt sultne.
Hvis hun ikke liker middagen får hun noe annet.
Evn brød.
For hun spiser jo hvis hun liker det.
Jeg ble sendt i seng mange ganger sulten da jeg var liten.
Ikke for at jeg var trassig, men fordi jeg ikke likte maten.
Alle kan ikke like alt.
Jeg følte det som en enorm straff, og gråt meg ofte i søvn.
Fordi jeg følte det veldig urettferdig
for jeg ble kvalm av å spise mat jeg ikke likte.
(sånn er det fortsatt).
Jeg hadde vært fornøyd om jeg fikk brød,
men her var det middag eller ingenting.
Så her kommer det ikke til å legges sultne barn.
ikke sant, de ska ikek va en straff at være menskelig og ikek like ting, man kan ikke like allt og de finns stor variasjon bland mat så de finns mye man kan lage ellers. Og brød er en grei alternativ til maten!!!!
Er hemskt med barn som blir tvinga i maten eller gå sultne.. stakkars barn[&:] får ju virkelig et bedre forhold til mat da...[8|]
Det er enda mer "hemskt" å se unger som styrer foreldrene. Skal vi BARE lage mat de har lyst på,så blir det et utrolig dårlig kosthold. Og man ser fort hva unger som får akkurat det de vil ha.