La han ligge eller ikke?

FancyPants

Forumet er livet
Bendik ligger nå og "klager" i senga si. Han er stuptrøtt, har smokken i munnen men kommer klagelyder og grynting. Skal jeg bare la han leigg eller ta han opp? ender jo med skrik hvis jeg ikke tar han, men..

Ble hylskrik, hehe![&:][8D]
Så nå må jeg nok vugge litt. Hver dag tenker jeg å strte bedre rutiner, men utsetter og utsetter..[&o]

ORIGINAL: Lucia

ORIGINAL: fairy

Ble hylskrik, hehe![&:][8D]
Så nå må jeg nok vugge litt. Hver dag tenker jeg å strte bedre rutiner, men utsetter og utsetter..[&o]

Hva trenger du å endre på da? Synes det høres ut som du gjør det supert jeg, fairy!! Ta han opp hvis han skriker, gi smokk og rolig trøst hvis han sutrer...kan vel ikke bli bedre enn det?[:)]

Saken er at han har blitt så avhengig av at vi sitter med han i armene og gynger på sengekanten (fjærene på senga tar sikkert kvelden snart, hehe[8D]). Og når det virker som han sover søtt og jeg prøver å legge han i senga forsiktig, så hyler han til med en gang. Skal liksom sove i armene mine han. Er sånn på dagen når han skal sove også.[&o] Blir slitsomt etterhvert. Tipper jeg bruker nesten 3 timer om dagen på å vugge han i søvn.
I stad så la jeg han i vår seng, skrudde opp lyset litt (har dimmer), og tok av han sokkene. Da lå han og lekte med tærne sine til han sovnet! UTEN vugging![:D] 

Back
Topp