La 2015 bli året:)

Nytt år, ny graviditet.

Lille store, storebror har blitt 13 mnd allerede og nå ser vi virkelig frem til at lillebror/søster kommer i mai[emoji7]

Er jo en god stund siden jeg skrev sist, og kan meddela at formen tok seg betydelig opp etter alle vondtene nedentil etter fødselen.
Så når nestemann kommer i mai gleder jeg meg til fødselen, men "gruer" meg til tiden etterpå...håper VIRKELIG jeg slipper billigere unna denne gang[emoji28]
 
8+0

Jeg får bare gå ut ifra sist mens enn så lenge, siden jeg ikke hadde kontroll på el denne gangen. Men riimelig sikker på at jeg vil bli flyttet tilbake på oul, så derfor holder jeg meg her inne på mai (selv om 8+0 tilsier termin 28 april).
Har fått ordnet første jordmortime, så skal om en uke[emoji4] Ikke at d skjer så innmari mye på den timen, men d føles bitte litt mer "på ekte" når man har vært der[emoji28]

På en måte går tiden fortere denne gangen siden vi har han på 13 mnd fra før, jeg har hvertfall ikke like mye tid til å kjenne etter symptomer/stikk/strekk, men samtidig er jeg såå nysgjerrig på hvem d er som gjemmer seg i magen at oul kan ikke komme fort nok[emoji38] Synd d enda er over 2 mnd å vente...ikke er det noe særlig å handle inn heller siden vi har alt fra før denne gangen...

For øvrig er formen fin, litt hodepine innimellom og ekstra trøtt, men ingen kvalme...så virker som graviditeten (inntil videre hvertfall) blir lik som forrige gang[emoji5]
 
Blir spennende å følge deg . Har en som akkurat ble 14 mnd så vi får omtrent helt lik alder mellom de:)
 
Blir spennende å følge deg . Har en som akkurat ble 14 mnd så vi får omtrent helt lik alder mellom de:)

Så arti med så lik alder, dessverre må du fortsette alene her inne på mai[emoji20] Ble SA her gitt.
 
Oppdaterer litt her jeg, selv om det sikkert ikke er noen som leser det uansett[emoji28]
15 februar var gleden igjen stor for at en (nesten usynlig) strek på g.testen[emoji4] Nå har vi kommet oss forbi der jeg mistet sist, vært på tul i uke 7 og kjøpte doppler så jeg sjekker etter hjertelyd 1 gang i uken frem til lille i magen begynner å gi daglige tegn på at han/hun er der[emoji173]️ 15+4 i dag (eller 16+3 etter tul), så termin 1 nov. Nå venter vi spent på oul for å se at alt er bra og hvem det er som gjemmer seg i magehuset[emoji7]
Storebror er en morsom fyr med mye humør (både på godt og vondt[emoji28]), tenk at han snart er 2 år[emoji15] Merker at det er vesentlig mindre spenning rundt forberedelser og graviditeten i seg selv med nr.2, vi har liksom det ALLER meste liggende i hus uansett. Eneste er hvis det skulle vise seg å bli jente denne gang, da MÅ jeg nesten supplere litt i klesgarderoben[emoji12] Når det er sagt har jeg en veldig følelse på at det blir gutt denne gangen også[emoji38] Tiden vil vise[emoji5]
 
Oppdaterer litt her jeg, selv om det sikkert ikke er noen som leser det uansett[emoji28]
15 februar var gleden igjen stor for at en (nesten usynlig) strek på g.testen[emoji4] Nå har vi kommet oss forbi der jeg mistet sist, vært på tul i uke 7 og kjøpte doppler så jeg sjekker etter hjertelyd 1 gang i uken frem til lille i magen begynner å gi daglige tegn på at han/hun er der[emoji173]️ 15+4 i dag (eller 16+3 etter tul), så termin 1 nov. Nå venter vi spent på oul for å se at alt er bra og hvem det er som gjemmer seg i magehuset[emoji7]
Storebror er en morsom fyr med mye humør (både på godt og vondt[emoji28]), tenk at han snart er 2 år[emoji15] Merker at det er vesentlig mindre spenning rundt forberedelser og graviditeten i seg selv med nr.2, vi har liksom det ALLER meste liggende i hus uansett. Eneste er hvis det skulle vise seg å bli jente denne gang, da MÅ jeg nesten supplere litt i klesgarderoben[emoji12] Når det er sagt har jeg en veldig følelse på at det blir gutt denne gangen også[emoji38] Tiden vil vise[emoji5]
Ååå så spennende, håper alt går bra denne gangen!
 
Ååå så spennende, håper alt går bra denne gangen!

Så hyggelig at du har vært inne å tittet[emoji5] Takk for det, satser på d[emoji173]️ Hørte hjertelyden senest i dag, så har troa hvertfall[emoji16]
 
Back
Topp