løsvipper til 2åring

Ninen D

Elsker forumet
Hvor får man tak i løsvipper til barn? 2 år...
Eller går det ann å klippe til de som passer til voksne... Og hvilken mascara passer best for små øymne tror dere?
Har meldt storesøster på 2 år, på skjønnhetskonkurranse... Så i morgen må jeg handle sminke, falske øyevipper og høye heler...

Vurderer innlegg til bikinien når det er bikinifremvisning, men er ikke sikker...
Hva tror dere?

Gleder meg så masse! Skjønne veslejenta miiii ♥♥

1.april er så kooooos a gitt! :)

Blir bare provosert og sint når je leser sånt. Stakkars unge. Ikke rart unga får et forvrengt bilde av seg når mor ikke er fornøyd med utsende til ungen sin fra før av når a må dolles opp med masse fake saker

---------------------------
F*** 1 april i dag

Gullungene til E! skrev:
1.april er så kooooos a gitt! :)

Det BØR være aprilspøk gitt, ellers blir det verbal bank å få. :p

haha det var en dårlig spøk! du hadde ikke måttet handle dette i morra vettu, man har måneder med forberedelser. og om du var inne i denne greia hadde du visst hvor du fikk tak i det;) nei du må nok lære å bløffe litt bedre enn det der;)

Ha.....ha!

Men værste er jo at det finnes, bare se på Little Miss Perfect! 

Morsomt!! ;p

immababy skrev:
Ha.....ha!

Men værste er jo at det finnes, bare se på Little Miss Perfect! 

Ireneogstine skrev:
Blir bare provosert og sint når je leser sånt. Stakkars unge. Ikke rart unga får et forvrengt bilde av seg når mor ikke er fornøyd med utsende til ungen sin fra før av når a må dolles opp med masse fake saker

---------------------------
F*** 1 april i dag

hahaha, jeg lurte noen!!
Og jeg er enig med deg!!

Haha nå tenkte jeg at du ikke var riktig navla.
Men denne aprilsnaren da :p

Men det hadde ikke hvert noen bombe om det var fakta. For noen kler jo opp ungene som horer for å konkurere.

Back
Topp