Løsvipper / falske øyevipper

tuppis

Glad i forumet
Jeg har vippe extensions, men syns ikke dette gir så full effekt som eg vil ha det.
Eg har hørt at mangen bruker løsvipper hverdags, og sover over med dem.
Hvilken vipper er evt dette. Noen som sover med løsvipper ?
Vet man ikke skal det etter boka.men for meg går det fint.
Noen med erfaringer, løsvipper i hverdags, sove med de på?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Et par venninner av meg har vippeextensions. De går til spasalonger å får montert disse. De varer ganske lenge og er på hele tiden.

Jeg har hatt vippeextensions, og for meg var det helt topp! Gikk hver 3.uke til en salong!
Jeg fikk sinnsykt flotte vipper, syns jeg iallefall selv:P Tok de lengste jeg da;)

Jeg sover med løsvipper og det har jeg gjort i over et år. Går helt fint :) Jeg kjøper bare Depend sine Cleopatravipper, (det blir mer naturlig enn sånne tynne spinkle noen), klipper dem i to slik at de varer lenger og fester på. Så renser jeg resten av ansiktet morgen og kveld som vanlig. Jeg kan ha dem på i 3-4 dager før jeg tar dem av, fjerner lim og renser dem og setter dem på igjen. Man må bare være forsiktig når man dusjer og ikke få så mye vann på, for limet lukter litt rart når det blir vått. Samt at de selvfølgelig løsner. Og så må man jo passe på å ikke gnure fjeset ned i puta om man ligger på magen. Da blir de jo stygge. :)

Back
Topp