Løser hår

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er det flere som merker de løser mer hår enn vanlig? :o
Jises, jeg skulle ha støvsuga på badet hver dag! Masse hår både i vasken og på gulvet. Hadde jeg vært samboeren min hadde jeg blitt gal :(
For å ikke tale om sluken i dusjen!! Isj! Den fylles opp sååå fort nå, selv om jeg prøver å dra hånden gjennom håret å "henge opp" alle løse hår på glasset på kabinettet (så trivelig når jeg glemmer å kaste det etterpå :P)
Men jeg husker ikke at jeg mista så mye hår sist gang? Bare når jeg ammet, men da var det virkelig hår overalt :(

Ja! Siden jeg ble gravid har jeg mistet syyyykt mye mer enn vanlig! Har alltid røytet masse, men ikke så ille som nå :-P

Ikke mistet mer enn vanlig, kommer garantert etter fødsel da! :o

Er det flere som merker de løser mer hår enn vanlig? :eek:
Jises, jeg skulle ha støvsuga på badet hver dag! Masse hår både i vasken og på gulvet. Hadde jeg vært samboeren min hadde jeg blitt gal :(
For å ikke tale om sluken i dusjen!! Isj! Den fylles opp sååå fort nå, selv om jeg prøver å dra hånden gjennom håret å "henge opp" alle løse hår på glasset på kabinettet (så trivelig når jeg glemmer å kaste det etterpå :p)
Men jeg husker ikke at jeg mista så mye hår sist gang? Bare når jeg ammet, men da var det virkelig hår overalt :(

Mistet en del de tre første månedene, men da var jeg konstant stresset. Nå mister jeg ingenting merkbart.

Ja du! Jeg har mistet ekstremt mye i det siste :p hele genseren er dekket av hår etter en dusj. Har ikke vært sånn før nå.. Rare greier.

Hmm... Jeg mister mye hår til vanlig, men som gravid er det nesten ingenting:D vet at jeg får det igjen etter fødsel, sist mistet jeg så mye at jeg fikk viker på sidene :(

Har vært tynn i håret siden svangerskapet i 2014, men nå begynner det å bli litt fylde. Så kan ikke si jeg har mistet hår dette svangerskapet:p Men det skjer vel tidsnok når ammingen er godt i gang:o

Har vært tynn i håret siden svangerskapet i 2014, men nå begynner det å bli litt fylde. Så kan ikke si jeg har mistet hår dette svangerskapet:p Men det skjer vel tidsnok når ammingen er godt i gang:o
Det gjør vel det :(
Men godt å høre du har bedre fylde i det nå da i hvert fall :)

Hmm... Jeg mister mye hår til vanlig, men som gravid er det nesten ingenting:D vet at jeg får det igjen etter fødsel, sist mistet jeg så mye at jeg fikk viker på sidene :(
Sist? Mener du sist gang du ammet da eller? :) hjelpes... Synes det er synd en ska måsta miste så mye hår! :o får håpe det går litt bedre med "hår-mistningen" den her gangen! ;)

Sist? Mener du sist gang du ammet da eller? :) hjelpes... Synes det er synd en ska måsta miste så mye hår! :o får håpe det går litt bedre med "hår-mistningen" den her gangen! ;)
Ja sist gang jeg ammet.. Svære dotter i dusjen hver gang, jeg hadde alltid pleid å gå med løst hår men begynte å gå med håret i hestehale konstant i håp om å ikke spre alle hårene overalt :o

Mister veldig lite under graviditeten. Sist mistet jeg veldig mye etter fødsel! At det skyldes amming er vel en myte, tror det er hormonnivået som påvirker dette..

Mister veldig lite under graviditeten. Sist mistet jeg veldig mye etter fødsel! At det skyldes amming er vel en myte, tror det er hormonnivået som påvirker dette..
Er det bare en myte? :o det visste jeg ikke... Må sjekkes opp en dag :)

Er det flere som merker de løser mer hår enn vanlig? :o
For å ikke tale om sluken i dusjen!! Isj! Den fylles opp sååå fort nå, selv om jeg prøver å dra hånden gjennom håret å "henge opp" alle løse hår på glasset på kabinettet (så trivelig når jeg glemmer å kaste det etterpå :P)

Jeg mister utrolig mye hår til vanlig dessverre men nå under graviditeten har det blitt super mye bedre,kjører harmoni jazz sjampoo/kur også så håret har vokst utrolig mye raskere enn vanlig:) Er redd mesteparten faller av etter fødsel (har hørt flerre si det skjer)så gruer meg til det da:(

Jeg mister utrolig mye hår til vanlig dessverre men nå under graviditeten har det blitt super mye bedre,kjører harmoni jazz sjampoo/kur også så håret har vokst utrolig mye raskere enn vanlig:) Er redd mesteparten faller av etter fødsel (har hørt flerre si det skjer)så gruer meg til det da:(
Tror ikke du trenger å grue deg :) men ja, det er vanlig å miste mye år når man ammer. Hva det beror på vet jeg ikke, men det er jo ikke sånn at du får store flekker på hodet! :P
Jeg husker det lå hår i sengen, i klær, på sofaen og at det ble mye igjen i dusjen, men det vises ingenting på bilder fra den tiden om at jeg skal ha mistet ekstra mye hår da :) selvom man har tynt hår (jeg har veldig tynt!) så har man ganske mye å ta utav :)

Back
Topp