Løs negl

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen som har erfaring med løs negl ved klemskade?
Så for meg at det skulle blitt blått, men har ikke opplevd det før så derfor spør jeg om deres erfaring :)

3-åringen her har over lengre tid hatt en hvit stripe på tvers av neglen, og de siste dagene har den løsnet fra negl sengen og falt av i dag.
Han er flink til å klemme fingre innimellom, men har ikke fått med meg at han har klemt denne.
Har ikke hatt vondt e.l, den har liksom bare løsnet over denne hvite streken. Ingen misfarging e.l.

Datteren min mistet ene tåneglen sin. Minste har en blå negl på tommelen. Det bare vokser ut av seg selv. Ikke noe å gjøre med.

Datteren min mistet ene tåneglen sin. Minste har en blå negl på tommelen. Det bare vokser ut av seg selv. Ikke noe å gjøre med.

Var datteren din sin blå og?
Syns det var så rart den ikke hadde farge om han har klemt den. Han pleier å si hvilken han har klemt, men har ikke sett eller hørt noe om denne. Ikke har han hatt vondt i den heller.

Så lurte litt på hva som er normalt her, da jeg ikke har vært borti så mye løse negler annet en psoriasis...
Og følger kanskje litt ekstra nøye med siden han har atopisk eksem og noe uspesifisert eksem andre steder og jeg har psoriasis, psoriasis leddgikt og IBD selv :p

Var datteren din sin blå og?
Syns det var så rart den ikke hadde farge om han har klemt den. Han pleier å si hvilken han har klemt, men har ikke sett eller hørt noe om denne. Ikke har han hatt vondt i den heller.

Så lurte litt på hva som er normalt her, da jeg ikke har vært borti så mye løse negler annet en psoriasis...
Og følger kanskje litt ekstra nøye med siden han har atopisk eksem og noe uspesifisert eksem andre steder og jeg har psoriasis, psoriasis leddgikt og IBD selv :p
Nei den var ikke blå. Hu fikk en bord over tåa så det var neglbåndet og neglen som ble truffi.

Nei den var ikke blå. Hu fikk en bord over tåa så det var neglbåndet og neglen som ble truffi.

Ok. Takk for svar. Får bare følge med. Det ser ihvertfall grei ut nå bortsett fra at halve neglen er borte

Et av våre barn mistet plutselig en negl forrige uke. Har ikke vært blå, og jeg visste ikke at den hadde vært klemt engang :shy:. Men når den falt av sa barnet at joda, den ble klemt! Så de må visst ikke bli blå... Jeg har selv en negl som er helblå da, venter liksom på at den skal falle av :p. Men den sitter like fast, kanskje den er blå for alltid :D.

Back
Topp