Løs mage

T-2965473

Andre møte med forumet
Hei.
I dag er jeg 30+0 uker på vei. Også lurer jeg på om noen andre opplever løs mage. Kanskje litt rart å spørre om, men har slitt med forstoppelse i svangerskapet og nå sliter jeg plutselig ikke lenger og jeg har blitt løs i magen.
Er dette et tegn på noe ? Noe jeg burde snakke med jordmor om? Skal på ultralyd om en uke :-)

Hei.
I dag er jeg 30+0 uker på vei. Også lurer jeg på om noen andre opplever løs mage. Kanskje litt rart å spørre om, men har slitt med forstoppelse i svangerskapet og nå sliter jeg plutselig ikke lenger og jeg har blitt løs i magen.
Er dette et tegn på noe ? Noe jeg burde snakke med jordmor om? Skal på ultralyd om en uke :)
Jeg har løs mage, hatt det i en ukes tid. Regner med tarmene tidvis er litt i klem og derfor kanskje ikke jobber optimalt?

Skader jo ikke å snakke med jordmor om det, men tipper ikke det er farlig. Har hørt flere får løs mage kort tid før fødsel, men det bruker jo å være nærmere termin.

Min mage har variert mellom å være løs og hard gjennom hele svangerskapet. Vil likevel ikke si jeg har vært noe plaget med obstipasjon. Tror det handler om at tarmene blir litt klemt og derfor vil avføringen variere.

Sniker fra januargruppa. Har hatt løs mage litt av og på i flere uker, så her har det ikke vært tegn til noe som helst. Tidligere var jeg veldig hard i magen jevnt over hele tiden.

Min mage har også variert mellom hard og løs. I det siste har det vært mer løs, men tror det for min del har noe med matvalgene mine for tida, mye vanndrikking og kanskje ut i fra hvor baby ligger og legger press. :)

Back
Topp