Det er veldig opp og ned i løpet av en dag!
Jeg har enda ikke kastet opp (gjør vel det i dag, når jeg skriver at jeg ikke har gjort det enda), så jeg merker "bare" kvalme, trøtthet og murringer fra livmoren.
På morgen er jeg som regel dårlig. Da får jeg ikke ned stort annet enn et glass melk. Så tar jeg litt frokost senere. Deretter pleier det å bli bedre utover dagen. Så på ettermiddagen kommer kvalmen tilbake og er der stort sett til jeg skal sove.
Jeg merker at jeg stort sett blir bedre av å være ute, og faktisk tenke på andre ting. Så de dagene jeg orker pleier jeg å gå en tur, eller besøke noen eller bare finne på noe for å få tankene vekk. Problemet er at da er jeg dødstrøtt når jeg kommer hjem, og kan lett sovne på sofaen.
Merker at det er veldig deilig at jeg ikke kaster opp, med tanke på jobbing. Jeg jobber noe i barnehage og noe i matbutikk. Ingen av stedene er jeg noen gang i fred, og det er ikke alltid man kan løpe fra barn, eller butikkassa, for å kaste opp. Så jeg er veldig glad jeg ikke sliter med det. Håper det snart går over for deg!
Angående løs/ treg mage, så er det stort sett tregt hele tiden. Bortsett da fra i går morgen