Løs mage

LykkeligRose

Glad i forumet
Kan man også få løs mage i svangerskapet?? Jeg fikk det i dag 6+4 og ble litt nervøs! Det er vel vanlig å heller ha rake motsetningen??!

Tror begge deler er like vanlig :) Her veksler det om hverandre :P

Jeg har ikke løs mage men har gått mer på do etter jeg ble gravid! Før gikk jeg bare 3-4 ganger i uka, men nå går jeg minst en gang per dag :p

Ja, det får man :p

Bare vent til fødselen nærmer seg! Da blir du nok ordentlig løs i magen for alt skal ut! :p

Jeg har det, men har trodd det skyldes magnesiumtilskuddene jeg har startet med.

Jeg har ikke løs mage men har gått mer på do etter jeg ble gravid! Før gikk jeg bare 3-4 ganger i uka, men nå går jeg minst en gang per dag :p

Gikk du på do bare 3-4 ganger i uka?? :o

Her går det fra løs til hard til løs igjen.. Slik var det i de to forrige også, begge deler like normalt.

Ja, annenhver-hver tredje dag.. uansett hvor mye jeg spiste :p

Nå er det så vidt jeg når doen når jeg kommer hjem!

Wow, det er jo helt sykt! Måtte du ikke på do om morgenen engang? Det første jeg gjør hver dag er alltid å gå på do! :P

Siterer denne. Har slitt med hard mage i månedsvis, til og med vært til utredning og brukt laksativer. Do besøk 2- 3 pe uke. Nå har jeg løs mage hele tiden og må gjerne bommelomme 2 ganger for dagen?!

Forrige svangerskap var preget av hard mave og hemorider ~ denne gangen er det løsere enn...ja... :P
Begge ganger brukt magnesiumtilskudd...

Jeg har hard mage, synes det er vondt å gjøre nr 2. Men jeg er får løs mage av en type frukt så vurderer å spise den. Naturlig middel haha

Back
Topp