Løs mage :(

Ønskegull

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Flere som sliter med det? Ikke diaré, men nesten i grenseland av og til. Er på do opp til 4 ganger om dagen, mot en gang som er vanlig.. Har googlet litt og skjønner at dette er vanlig når man er gravid, men noen som vet hvorfor det blir sånn, og TIPS for å få stabilisert magen litt? :) kan jeg drikke biola feks? Og er det noe vitaminer jeg kanskje skal ta?

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Har samme problemet. Spiser som vanlig, men løst allikevel. Har ingen tips annet enn å se om det går over. Det er min plan foreløpig :P

Vær "glad" for det, jeg er redd jeg klemmer på meg hemorider en dag for jeg er så hard i magen:(
Mener at blåbær kan virke litt for løs mage...?

Fiber skal være stabiliserende for magen. Og banan har jeg lest. :)

Det skal skje noe i tarmen nettopp for å lette avføringen. Her er det enten full stopp eller veldig løst.
Men jeg har harr kostendring nylig som gjør at jeg går oftere. Har spist mye melkeprodukter (er intolerant mot melkeprotein) og mer kjøtt. Proteiner øker mengden avføring fordi kroppen ikke kan nyttegjøre seg alt. Så det påvirkes av maten du spiser :)

Pass på du får nok væske i deg, og bedre med litt løs en forstoppelse. Hatt samme problem selv har skyldt på turistmage siden jeg har bodd i Asia lenge og ikke vært i Norge på lenge...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har enten eller.enten løs mage eller så er jeg forstoppet. Veldig frustrerende;)

Får en liten en i julegave <3 termin 03.desember:)

Sliter med det samme.. Å når jeg må gå, så må det skje med engang! Veldig slitsomt :(

Jente født 02.06.10
Termin 31.12.14
App taster :)

Jeg plages med løs eller treg mage sånn hips om hard. Men siste tiden fikk jeg så ondt i bekkenet når jeg ble treg/forstoppet. Da hjalp det med fiber, jeg bruker benefiber, blir heller ikke løs i magen. Drikke nok med vann, er jo varmt nå så mye fordampet. Evt. Er ikke noe du reagerer på? Prøv å variere litt kost. ImageUploadedByBV Forum1407088718.844171.jpg

jeg heller mer mot forstoppelse ja :p og det er jeg litt glad for, for magen min er veldig ustabil til vanlig, når jeg ikke er gravid, så deilig å slippe å må springe på do for å rekke det )

Blåbærsaft og blåbærsyltetøy er bra for løs mage:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp