Løs mage uke 15

Oktober2020baby

Forelsket i forumet
Hei! Lurer på om noen andre sliter med vekslende avføring? Jeg har hatt veldig hard mage, så nå veldig bløt. Jeg blir litt redd. Ingen andre tegn på sykdom. Leste for lenge siden ei som skrev at hun spontanaborterte 3 ggr og alle gangene har hun hatt løs mage. Jeg har stresset mye i det siste og tyr lett til tårene, så er veldig bekymret. Noen andre?

Har hatt veldig varierende mage i alle mine svangerskap.

Akkurat nå er den ganske løs, fordi at jeg drikker mye mer enn vanlig å prøver å få i meg mye fiber for at jeg er redd for forstoppelse, er plaget med hemoroider om det blir for hardt :(

Hei! Lurer på om noen andre sliter med vekslende avføring? Jeg har hatt veldig hard mage, så nå veldig bløt. Jeg blir litt redd. Ingen andre tegn på sykdom. Leste for lenge siden ei som skrev at hun spontanaborterte 3 ggr og alle gangene har hun hatt løs mage. Jeg har stresset mye i det siste og tyr lett til tårene, så er veldig bekymret. Noen andre?

Akkurat samme her i dag o_O

Ok takk for svar! :) Leser stort sett på nett om hard mage, så når symptomene er i bedring og så plutselig blir magen også løs kommer det en del bekymringer fram. Jeg er også veldig emosjonell om dagen kjenner jeg klikker for ingenting så gråter jeg om hverandre. Det er slitsomt det. :dead:

Jeg sliter også med vekslende avføring! Akkurat nå går det ganske greit.. men må ofte holde forstoppelse borte med laktulose..

Det er helt vanlig. Veksler her også. Ser ikke ut som om jeg tåler all mat for tiden. Får så vondt i magen av og til.

Det er nok helt normalt. Tarmene og fordøyelsessystemet går gjennom store forandringer når du er gravid. Alt går mye mer sakte enn normalt. Og da kan det samle seg opp en del som igjen vil komme ut som løs mage. Hvis du er veldig bekymret, ta en telefon til jordmor og forhør deg :)

Back
Topp