Løs mage *litt ekkel*

Tutta*

Glad i forumet
Jeg begynte på jerntabletter forrige uke, så burde kanskje ha blitt hard i magen...Men jeg er ganske ofte på do og det kommer nr.2 hver gang, ganske løst til tider... Kan det være tegn på at kroppen gjør seg klar kanskje? Har termin i morgen...Var hos jordmor i dag, men turte ikke å spørre om hun kunne sjekke modning...

Kanskje det... Ikke for å ta piffen fra deg, men har også lest enkelte steder at jern som ikke blir tatt opp i tarmen (det skal litt til at alt blir absorbert), kan medføre løs mage. Håper imidlertid at det ikke stemmer i dette tilfellet, men at det faktisk er noe på gang. Lykke til i så fall [:)]

Ja, det kan jo være det og da...Hmm...Føler egentlig ikke at noe er på gang, så du tok ikke piffen fra meg;) Men venter i spenning etter et tegn eller flere[;)]

Jeg begynte også på jerntabeletter for ca 2 uker siden..hadde litt treg mage i starten, men nå har det gått seg til...Drikk masse appelsin juice, eller kjøp deg cultura eller noe..det skal hjelpe på at jernet blir tatt opp i kroppen... + at du kan også spise leverpostei og brunost:)

Back
Topp