Løs mage før fødsel?

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
De av dere som har opplevd det, hvor lang tid tok det fra dere sprang på do og til fødselen starta?

Med nr.2 ble jeg satt igang med ballong. Fikk ganske kjapt sterke murringer av den, som etter ca 1 time gikk over til jevnlige rier. Fikk samtidig løs mage. Var på do sikkert 15 ganger:hilarious:

Nå med nr.3 våkna jeg i 3 tiden om natta at jeg måtte på do. Hadde skikkelig løs mage og stussa litt over det, ettersom jeg hadde hatt det motsatte i svangerskapet. Gikk og la meg igjen og måtte pånytt på do etter ca 30 min. Når jeg var tilbake i senga igjen fikk jeg plutselig ikke sove, og kjente at jeg hadde svake rier.
Så det gikk ganske raskt for min del.

Med nr.2 ble jeg satt igang med ballong. Fikk ganske kjapt sterke murringer av den, som etter ca 1 time gikk over til jevnlige rier. Fikk samtidig løs mage. Var på do sikkert 15 ganger:hilarious:

Nå med nr.3 våkna jeg i 3 tiden om natta at jeg måtte på do. Hadde skikkelig løs mage og stussa litt over det, ettersom jeg hadde hatt det motsatte i svangerskapet. Gikk og la meg igjen og måtte pånytt på do etter ca 30 min. Når jeg var tilbake i senga igjen fikk jeg plutselig ikke sove, og kjente at jeg hadde svake rier.
Så det gikk ganske raskt for min del.
Håper det nærmer seg noe her også da! Jeg hadde 18 runder på do på 14 timer i går, masse murringer i natt og to runder til på do, men fortsatt ingen rier. 39+6 og veldig klar for å møte lillebror snart! :rolleyes:

Med nr 1 startet det med en gang jeg var ferdig på do, mens med nr 3 hadde jeg løs mage i 2 mnd før fødselen startet

Jeg hadde skikkelig løs mage fredagen og begynte med modningsrier søndag kveld. Babyen ble fødd tirsdag kveld.
Fortsatt ingenting her:hilarious: skal igangsettes fredag og var særdeles lite moden på kontroll i dag, så her har tydeligvis løs mage ingenting å si:meh:

Back
Topp