Løs i magen.. Flere?

Minni

Forelsket i forumet
I et par dager nå så har jeg vært løs i magen, og idag har det vært riktig ille. Skikkelig mageknip (kjennes ut som menssmerter), etter hvert måltid, før jeg kjenner at jeg bare må skynde meg på do. Bah...

Kvalmen har jo begynt å melde sin ankomst, kan det gå begge veier? (samme som at det går begge veier når man har omgangssyken)

Beklager herlige detaljer her, jenter! Haha! 

jeg reagerer på aaaalt for tiden... er heller ikke så mye kvalm nå, men skal ingenting til før jeg flyr på do gitt.....

Det kan gjerne det visst du er ekstremt kvalm og må ekstremt på do:P hehe. Nei, ikke vet jeg, men det er vell kansje mulig.
Hos meg har det vært omvendt.. Jeg er skikkelig hard i magen. Kan gå flere dager før jeg går på do..

Jeg hadde løs mage sist uke, og magen gjorde vondt hver gang jeg hadde spist. Denne uken har det heldigvis blitt bedre, men nå har det slått helt om og magen er hard. Skulle ønske den stoppet på midten...

I de to andre svangerskapene har jeg vært utroooolig hard i magen, så dette var motsatt for å si det sånn. Spørs om det snur helt om her også snart da.

*en hemmelighet* skrev:
Jeg hadde løs mage sist uke, og magen gjorde vondt hver gang jeg hadde spist. Denne uken har det heldigvis blitt bedre, men nå har det slått helt om og magen er hard. Skulle ønske den stoppet på midten...

Hahaha.. ja, om det bare kunne vært sånn:P

Jupp! Får plutselig veldig vondt i magen, så tenker jeg "Nei, nå mister jeg garantert" OGså begynner magen å boble, så må jeg springe på do. Flere ganger om dagen skjer dette i tillegg til at jeg er kvalm og kaster opp. Så kjennes ut som jeg er syk ja...

MiniBolle2012 skrev:
Jupp! Får plutselig veldig vondt i magen, så tenker jeg "Nei, nå mister jeg garantert" OGså begynner magen å boble, så må jeg springe på do. Flere ganger om dagen skjer dette i tillegg til at jeg er kvalm og kaster opp. Så kjennes ut som jeg er syk ja...

Ja er det jeg også tenker! "Ånei, nå mister jeg"! Men så begynner magen å boble, å da er det bare å løpe. Haha.. 

Minni skrev:

MiniBolle2012 skrev:

Ja er det jeg også tenker! "Ånei, nå mister jeg"! Men så begynner magen å boble, å da er det bare å løpe. Haha.. 

VELDIG godt å høre at det er andre som opplever det, selv om jeg ikke unner noen det da ;)

MiniBolle2012 skrev:

Minni skrev:

MiniBolle2012 skrev:

VELDIG godt å høre at det er andre som opplever det, selv om jeg ikke unner noen det da ;)

Samme her, haha - den boblende følelsen den er ekkel!

Jaa! Jeg sitter på do halve dagen! :( Så utrolig intense knip, og diare! Det skal INGENTING til før magen begynner å boble, som dere sier. Å ja, jeg blir kvalm samtidig, for jeg blir alltid kvalm når jeg har vondt i magen :( Er bokstavelig talt dritt lei!

stort sett er jeg bare kvalm, men har hatt et par episoder hvor magen har blitt uutholdelig vond, og så må jeg bare løpe, og sitte på dass mens jeg har bøtte som jeg spyr i... dette er ikke noe gøy, altså..! minner litt om omgangssyke, men så går det lissom over andre veien igjen med en gang. vet ikke om det er tarmene som sliter litt, alt går jo litt saktere der nå..

Jeg drikker biola jeg. Ble litt bedre av det. Ikke mange dråpene som skal til.

Måtte sjekke opp at det var sikkert, og det sto at gravide kunne drikke det :)

MiniBolle2012 skrev:

Minni skrev:

MiniBolle2012 skrev:

Her også.... Har magen full av luft, men får ikke ut noe før jag får kjempe vont og diare.... :/
Men så rart med det, det føles bedre at jeg har det slik pga den lille spiren ;) (og beklager å måtte si det, men det hjelper at jeg ikke er alene om å ha det slik )
Håper det går over fort som fy til oss alle ;)

Back
Topp