Løs hud på magen?

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Er det flere enn meg som sliter med mye overflødig hud på magen etter fødsel? Jeg gikk ikke opp altfor mange kilo under svangerskapet, men likevel føles det som om jeg har en bolledeig på magen når jeg går i litt trangere jeans nå... Noen som vet hva som kan gjøres for å "stramme inn" på dette. Jeg har jo begynt å trene litt, og tar flere joggeturer i uka.. Blir derfor nervøs for at det skal bli veldig mye mer overflødig hud...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har samme problem. Ble ikke sånn etter først svangerskap, så er litt redd for at det kan være umulig å bli kvitt det..

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her. Etter første var det ikke noe problem ( da var det vel heller latskapen som rådde) men nå er jeg veldig klar for å få av litt, men blir bare verre når jeg "slanker" meg...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har også en del, hadde litt etter førstemann men nå er det blitt mye mer :( Gir det noen månder til for å se om det blir bedre. Hvis ikke må jeg prøve p få gjort noe med det..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Sliter også mer med å bli kvitt magen denne gang enn etter første graviditet:( kan ikke ta til takke med kun amming denne gang, må nok jobba hardere for å bli kvitt det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme her. Fikk hele magen full av strekkmerker så det har gjort magen ekstra rynkete og pløsete. Men jeg merker at det blir bedre for hver dag. Er tross alt ikke lenge siden vi fødte så må gi det litt tid :) tror det over tid vil trekke seg sammen. Litt ihvertfall

Back
Topp