Lørsdags prat

*Minibønna*

Forumet er livet
Hei jenter

Gjør dere på i dag?

jeg skal snart legge meg ut til bassenget og få litt SOL på kroppen[:D] DEILIG.. om jeg orker

Hvorfor har vi ikke skravletråder? snakk om alt og ingenting?

Midt i villevesten[:D][:D]

idag har vi slappet av for det meste.. har barnefri så blir kommer nok til å være en slappe av helg[8D] har vært en tur i butikken da, fikk såå lyst på pølser[8|] så kommer vi nok til å ta en kveldstur sammen etter å ha kost oss med hjemmelaget pizza[:D]

ORIGINAL: Miss lilla m baby

er det ikke midt på natta der nå?[8D]

Nope. klokken er 11.24 nå, vi ligger bare 6 timer bak, snart 7 timer(når dere stiller klokken)[;)] Vestkysten vet du...

Vi skal straks ut med jobben til gubben.
Først litt god mat, så er det vell fyll resten av kvelden, får bare strø rundt meg med hvite løgner i kveld, tihi...[:)]

Ha en fin lørdagskveld jenter

ORIGINAL: Asice

Høres deilig ut!
Hadde jeg hatt råd hadde jeg også flytta over dammen!

Jeg vil hjem jeg[;)] Syns det er kjipt her..

Norge er BEST

ORIGINAL: Asice

Hvorfor ikke bare komme hjem da? :)

Skal jeg bare flytte fra min mann???? Er ikke så lett[;)] Må være her til August..

Vi bor ikek her for vi har så veldig lyst, absolutt en fin opplevelse, men nå er vi klar for hjemreise.

Min mann er i forsvaret og under utdannelse her, den må han nesten gjøre ferdig...

Jeg bare sover idag [8D] Stod opp og spiste, og la meg på sofaen og sov to timer til [8D]

Har laget to kaker til "bursdagen" min imorgen, en marsipan med termindatoen på (lite tålmodighet og teit marsipan er ikke gode venner [:@]), og en oreokake. Skillingsboller og fylte horn er i frysa, og rundstykker skal smøres imorgen. Ting begynner å bli klart for innvasjonen av den flokken vi kaller familie [:D]

Utenom det, så har mannen rydda, passa snupp, vaska bilen, og etterpå skal han vaske golv [8D] Jeg har enda ikke kledd meg, og det skjer ALDRI. Så har fått sovesyka idag [8D]

Tro det eller ei.. Men jeg har vasket og brettet klær og vasket bad og wc..pluss vakset kopper. Og nå holder jeg på med middagen.. til bare meg selv...[8|] Kjedelig[&o] Men er ikke fler her så.. må jo spise jeg også [:D]

Mangler bare å betale regninger nå så er alt i boks [:@][8D]

Hei hei, jeg har influensa, vondt i bihulene og feber. Snuppa er frisk, så det var bare å stå opp i seks tida i dag. Handlet mat og gått tur. Sambo er på jobb. Snuppa er i seng, så nå er det kvelden, henge opp en maskin klær, så er det sofaen [:D][:D] God kveld [:D]

Back
Topp