Lørsdag-babbel

lenemor

Forumet er livet
Lillebror her i huset begynte å romstere i fem-tiden, men ikke noe som krevde oppmerksomhet fra oss.. ikek før seks. Så lå vi og pratet og kosa litt, så sovnet han til igjen en halvtimes tid, så vi sto ikke opp før halv åtte. Da var frøkna allerede nede i stua, men hun får ikke på tv eller noe selv, så hun trampet rundt som en flokk ville elefanter. Da jeg kom ned og spurte hva hun holdt på med var svaret "ej dansa litt" [:)]

Nå har knerten fått frokost, frøkna sitter og ser tingeling, og jeg håper på å få drikke en kopp kaffe før den blir kald.

I dag tror jeg ikke vi har noen planer - må vel inn og se på tomta, nå har forskalinger kommet opp for muren på huset vårt, så i løpet av neste uke skal muren være oppe - i alle fall det vi kan mure før han som graver kan fylle igjen på baksiden av huset (kan ikke mure alt ferdig, for da kommer han ikke forbi med gravemaskinen)

Middag i dag blir pizza - for da kan jeg lage dobbel deig og dobbelt fyll, så steker jeg opp pizzasnurrer til bursdagsselskap neste helg - greit å slenge i fryseren, for tiden blir nok knapp til helgen, med vasking og rydding og baking...

Hva skal dere i dag da?

God dag!

Bertine sov over hos bestemor igår, det var ikke planlagt, men veldig deilig allikevel![:)] Jeg skal hente henne nå, så skal vi på shopping!

Etterpå idag blir det forhåpentligvis trening på nytt treningssenter for meg, de åpnet idag, så det blir spennende![:D]

Og nå er rommet til Bertine snart ferdig! Ihvertfall malingen..[:)]

Her blir det også hjemmelaget pizza til middag! NAM!

Vi skal bare en liten tur til KRETA!!!!. Gustav holder på å finne noe som er akkurat passe å ta med. Traktoren med plog var for stor.....
Ellers er det full kontroll på pakkingen. Mannen mangler bare toalettsakene sine. De bruker han å glemme.....

Hei hei!!

Jeg har barnefri helg. Ganske godt etter sykdom og bytting av helger, så da er det godt å være litt sosial igjen[:)] I kveld skal jeg på kino med en venninne å se Varg Veum filmen.. Digger han og han er sååå kjekk[8D]

Frem til det skal jeg bare sløve tenkte jeg[:D]

Back
Topp