Lørdagstråd

Drcat90

Flørter med forumet
Marshmallows 2022
Hallaaaos jenter!

Hva bedriver dere med idag? Har dere fint vær?

Jeg har nettopp vært på shopping, gått å suggla litt på babyklær, men skal klare å holde meg;p
Her er det foressten knall fint vær, så vi har tatt ut hagemøblene! Hoooh, skal på middag senere.
Hade

Vært ute og leika med sønnen min. Fint vær men ganske surt så å sitter jeg under pleddetog fryser... Etterpå skal vi til familien og grille:) Kos deg masse i dag:)

Vi har veldig fint vær, blåser godt, men sola skinner. Jeg sitter inne å venter på at dagen skal gå. Føler litt for å gjøre som hu "fæis" (fb) dama på torsdag kveld fra nydalen, smøre ut all "lykke" på fb, men sannheten er at jeg ligger på sofan og bare ønskedrømmer... En form for terapi å late som man har det bra

Planene for kvelden er å spise ananas, thats it! (for et liiiiv...)

Skal snart på Ikea, venter bare på at lilletrollet mitt våkner <3 

Etter det skal vi på storshopping av mat... Ellers, skal vi bare kose oss i dag! I morgen blir en lang dag... 

Rugekasse skrev:
Skal snart på Ikea, venter bare på at lilletrollet mitt våkner <3 

Etter det skal vi på storshopping av mat... Ellers, skal vi bare kose oss i dag! I morgen blir en lang dag... 

Heldig som skal på ikea :D Storshopping av mat gjorde jeg også idag, det var hvertfall planen men var så kvalm at det datt ikke så mye oppi korga Hva skjer i morgen ??

Startet dagen med en kjempekrangel om rydding av huset, men som resulterte i masse rydding så jeg er fornøyd ;-)
Har hodepine og er som vanlig kvalm, men skal trosse formen og dra på pizzakos med hele familien til et vennepar og ligge over der. Tror det blir trivelig :-)

Anik skrev:
Ekstremt energiløs i dag....Vært en tur i byen og spist is og vært på bibloteket..for snuppa sin skyld. Leide knerten film og håper den funker som underholdning en times tid..:)
I ettermiddag skal jeg og mannen på godset kamp

Åh, bare litt misunnelig!!! Jeg vil se godset vinne i dag, blir vel på tv for min del... Blir sikkert en bra kamp!

Heia! :)

Idag har vi vært ute siden morraen,sett pappa i huset montere kjøkken.. Guttungen har vært over hos naboen å lekt i et par timer og jeg har slikket sol under teppe for her var det ikke like varmt idag som det har vært tidligere ;) Så har vi hatt besøk av en nydelig liten gutt på noen få uker og nå har vi pause inne med is og Kong fu panda på Nrk3. Etterpå skal vi ut å sykle før vi skal spise middag og lørsdagsgodt :) :) :)

Merker man har store barn i hus,for her er det aldri stille

Ha en strålende flott lørdag alle sammen 

Hei  :-)

Vi har hatt barnefri siden i går også ringte mamman min og tryglet oss om å få ha guttungen en natt til for de koste seg sånn og hadde lagt planer.. Hehe!! Vanskelig å si nei når mormorkjærligheten er så sterk.

Jeg stod opp kl. 8 i dag for å rydde og vaske. Vi har også storhandlet pluss ryddet terassen. Må desverre høytrykksspyle rotting møblene våre og det er litt vanskelig når vi bor i et leilighetskompleks uten noe mulighet for vannuttak... Så kan henne at vi må ut en liten tur å se på nye hagemøbler.. men det blir vel ikke tid til i dag.
Senere skal jeg til en venninne av meg som har termin i mai så gubben se fotball og jeg skravle graviditet med venninnen.

Håper dere alle får en super lørdagkveld, helg og påske jenter!! Må stor kose dere.

Anik skrev:

Frøken Muffin skrev:

Anik skrev:
Ekstremt energiløs i dag....Vært en tur i byen og spist is og vært på bibloteket..for snuppa sin skyld. Leide knerten film og håper den funker som underholdning en times tid..:)

Åh, bare litt misunnelig!!! Jeg vil se godset vinne i dag, blir vel på tv for min del... Blir sikkert en bra kamp!

Ja håper det blir en spennende kampGøy hvis de vinner over enga!

Fantastisk gøy hvis de vinner!! Første kampen på hjemmebane og greier, må vinne da!

Dere må kose dere masse og heie litt fra meg! Hvis jeg ikke sovner på sofan iløpet av de neste 50 minuttene skal jeg prøve å heie litt fra stua her

Her er både jeg og mannen syk, så har vært en rolig dag i dag ;) Vi hadde felles litt stor frokost i morrest, lekt og kost oss og hatt en spillekveld med eldste. Så en finfin dag i dag ;)

Anik skrev:

Frøken Muffin skrev:

Anik skrev:

Frøken Muffin skrev:

Anik skrev:

Ja håper det blir en spennende kampGøy hvis de vinner over enga!

Fantastisk gøy hvis de vinner!! Første kampen på hjemmebane og greier, må vinne da!

Dere må kose dere masse og heie litt fra meg! Hvis jeg ikke sovner på sofan iløpet av de neste 50 minuttene skal jeg prøve å heie litt fra stua her

Det gikk veien detUtrolig bra kamp, fantastisk

Syns det siste målet kunne  kommet litt før, liker ikke å bli så nervøsMn helt fantastisk at de vant!!! Woho!!!

Dagen her starta veldig tregt, er trøttere enn trøttest om dagen... =( Glad jeg har ei så stor snuppe som er flink til å finne på leker selv når mamman ikke er i form. <3

Men det endte med en tur ut å gå tur i dag på meg og snuppa. Var nydelig vær etter at det kom ett snøfall i går. Var å heiv litt steiner i fjæra, og hoppet i søledammer på tur hjem igjen...

Så var det å dra på jobb da. Har en time igjen, og deretter 12 timer på å slappe av før det er jobb igjen.

Da fikk vi gjort alt vi skulle i dag, UNNTATT, jeg driver å baker nå hehe kanelsnurrer og skolebrød :) Varmet melka/smøret litt for mye så venter på at det blir passe varmt til gjæret :D 

Deilig med påske!!

Da fikk vi gjort alt vi skulle i dag, UNNTATT, jeg driver å baker nå hehe kanelsnurrer og skolebrød :) Varmet melka/smøret litt for mye så venter på at det blir passe varmt til gjæret :D 

Deilig med påske!!

Rugekasse skrev:

Deilig med påske!!

Så flink du er! Høres litt for godt ut
Jeg hadde planer om å gjøre en ting i kveld, spise ananas, men har ikke kommet så langt... Sånn går det når man er travelt opptatt med å ligge på sofan, haha.

Haha ser den, og hadde gjort det nøyaktig samme hvis det ikke var for at både gubben og et vennepar vi treffer i morgen virkelig vil ha hehe :P 
Hva gjør man ikke for de man er glad i :P

Ente med bare kanelsnurrer, men det er 48 stk!!! :P haha det bør holde... 

I tillegg har jeg tømt hele skittentøyskurven, pakket en god del, og det som mangler er å pakke klær til vesla og meg, og litt mat som ligger i kjøleskapet men det må gjøres i morgen... 

Back
Topp