Lørdagstråd:-D

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Good morning ladies;):D Blei vekka kl 5 av kuer idag tidlig, bjellene Bråker sånn. Så Neline våkner selvsagt av det.. hu lå i senga til halv 7, men så var det stopp:p

Jeg fikk bakt ferdig igår var ferdig kl 23.00;) Skal legge inn bilder av ostekaka og verdens beste seinere idag, glemte og ta bilde av de:oops:
Her kommer ett Bilde av Hello Kitty kaka:) Første gang jeg har laget noe som helst med marsipanlokk:pså blei ikke perfekt, men det får gå:oops::eek:
1374903753125.jpg

Vi har allerede en lørdagstråd i dag ;)

Kaken så veldig flott ut! Flink du er! :)

Jeg var oppe med Arian kl.6 i dag, mens mann og storebror sover enda. Skal gjøre meg klar og gå til trening snart. Ellers skal jeg handle litt i dag.

Nope, var ingen når jeg laga:p

Er moro med kaker:D Blei grei til og være første gangen iallfall, og hadde glemt og kjøpe en sånn plastmatte og kjevle marsipanen ut på, men gikk fint og bruke melis som "mel":) oppe tidlig idag dere også:oops:;) Flink du er som trener:D:D:D Sprekingen:cool:;):D:p

Beklager, ser nå at det var en lørdagstråd:eek: sorry, den kom ikke opp via appen:confused: kopierer bate mitt innlegg inn i den:)

Så fin kake!!! :-o

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Kjempeflott kake, den ble hun nok fornøyd med:-)

Back
Topp