Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrållan
God morgen! [:)]
Trivelig sommervær i Trøndelag ja, nesten sånn at jeg lurer på om det rett og slett har blitt høst. Er ikke så mye sommer over det været vi har hatt til nå, i allefall! [8|]
Jeg stikker på trening kl 10, step&pump i dag. Har lyst til å ta meg en runde på shopping etterpå, får se hva det blir til. Er masse tilbud i butikkene, vet jeg. Også fortjener jeg det, for teite-sambo bestilte seg en dum PS3 i går, uten å spørre meg, og vips - så har han brukt opp store deler av de pengene som skulle gå til sydentur for meg og ungene... [:@]
ORIGINAL: Looney
Suki: kos deg på fest!!
N skal sove hos i svigers sin leilighet i natt. Jeg og samboeren skal ha kjærestekveld med god middag og kos i Puerto Banûz. Puerto Banûz er en skikkelig sosse by ved Gibraltar med masse fine yatcher og masse golddiggers[:D]
i morgen skal vi på Sealand, med haier, sjøløver, delfiner osv[:)]
ORIGINAL: MaRtE:)
ORIGINAL: Looney
Suki: kos deg på fest!!
N skal sove hos i svigers sin leilighet i natt. Jeg og samboeren skal ha kjærestekveld med god middag og kos i Puerto Banûz. Puerto Banûz er en skikkelig sosse by ved Gibraltar med masse fine yatcher og masse golddiggers[:D]
i morgen skal vi på Sealand, med haier, sjøløver, delfiner osv[:)]
kos dere[:)]
jeg å vil på sealand!!