lørdagssnakkis:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen[:)]

jadda, for ei natt... jeg sover dårlig med barn helt inntil meg, spesielt når de konstant er i bevegelse. i natt skal han sove i egen seng!!

gutta sover fremdeles, men jeg lå våken i over 1t så da sto jeg opp. godt å være oppe alene, skjer ikke ofte[:)] maria er hos farmora si så her er det stille i dag. hun begynner på skolen etter ferien så fint å ta sånne ekstra fridager nå.

i dag er det skikkelig møkkavær her, monsterregn og 9 grader. perfekt shoppingvær med andre ord[:D][:D][:D]

mannen var forresten på ikea i går kveld og kjøpte garderobeskap til gangen, gleder meg til det er oppe!!

ha en strålende fin lørdag, damer[:)]

God morgen alle sammen[:)][:)]

Her har vi sol men sterk vind[:)] I dag skal vi ha barneselskap. Minsten fyller snart 1 år
Så i dag blir det kake og pølsefest[:D][:D][:D]

Nei får det travelt i dag

God morgen! [:)]

Trivelig sommervær i Trøndelag ja, nesten sånn at jeg lurer på om det rett og slett har blitt høst. Er ikke så mye sommer over det været vi har hatt til nå, i allefall! [8|]
Jeg stikker på trening kl 10, step&pump i dag. Har lyst til å ta meg en runde på shopping etterpå, får se hva det blir til. Er masse tilbud i butikkene, vet jeg. Også fortjener jeg det, for teite-sambo bestilte seg en dum PS3 i går, uten å spørre meg, og vips - så har han brukt opp store deler av de pengene som skulle gå til sydentur for meg og ungene... [:@]

Skrållan: Mannfolk![:@]!!!!

Her er det også bare drittvær. Iskaldt, regn, vind og suuurt!
Ikke mye sommer her heller.

ORIGINAL: Skrållan

God morgen! [:)]

Trivelig sommervær i Trøndelag ja, nesten sånn at jeg lurer på om det rett og slett har blitt høst. Er ikke så mye sommer over det været vi har hatt til nå, i allefall! [8|]
Jeg stikker på trening kl 10, step&pump i dag. Har lyst til å ta meg en runde på shopping etterpå, får se hva det blir til. Er masse tilbud i butikkene, vet jeg. Også fortjener jeg det, for teite-sambo bestilte seg en dum PS3 i går, uten å spørre meg, og vips - så har han brukt opp store deler av de pengene som skulle gå til sydentur for meg og ungene... [:@]

Kjente jeg ble sint når jeg leste dette innlegget ditt....Synd på deg[&o] men sambisen din[:@][:@][:@][:@] hatt det hodet som jeg pleier å si

kjøp deg noe dyrt og fint du å skrållis[:D] og hvis du er på sentret og ser ei forvirra dame med 2 5-åringer som spiser is eller big bite, er det bare svigermor med maria og søskenbarnet[;)]

N har ferie og sov til kl 10.00 i dag. Nå har vi spist en god frokost og stikker straks ned til baasenget.

Ha en strålende lørdag jenter[:)]

Ja, enkelte er mer egoistiske enn andre vet dere... [:@][:@] jeg skal være skikkelig barnslig og boikotte hele ps3'en hans, skal nekte å se film på den (vi har nemlig en rimelig ny dvd-spiller!) og å spille spill, ha - DET skjer ikke!!! Og vet dere for en fin straff han skal få (delstraff er vel mer rett ord, straffene vil hagle inn de nærmeste ukene, man kødder ikke med noen med PMS!), jeg skal kjøpe RÅSA løpere og duker og ha på stuen! RÅSA, I tell you!

MaRtE: hehehehe, skal se etter dem jeg! [;)]

Prinsessen av sverige er vel gift skjønner jeg. Ikke så superfin kjole vil jeg si, men det er kanskje en historie bak den? Så nettopp en brud på vei hjem faktisk og hun var nyydelig!

Vi har vært på Peter Pan i dag vi. Trodde det var for ungene, men jeg holdt på å le meg i hel!! Dere Stavangerjenter og omegn, dette må dere hive dere på[:D][:D][:D] Er på Natvigs Minde, og båtturen over følger med i billetten. Kjekt for ungene og, men hysterisk morsomt for oss voksne. Bra at ikke ungene får med seg alle småpoengene innimellom for å si det sånn[:D] 

Sambo kom før jeg dro på shopping, og innrømte at han hadde ikke bestilt seg PS3. Han hadde sagt det til meg i går, fordi han visste at jeg kom til å bli fly forbanna! [8|][8D] Han hadde jo rett i det! [8D] Men jeg kjøpte rosa løpere og rosa lys til stua likevel, som skrekk og advarsel om å ikke tulle sånn med meg igjen! [:D] Kjøpte meg litt klær på salg også, snedig snedig. Fant forresten noen kule dørmatter, de hadde tre typer og jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg vil ha... Det var tekst på dem, og det sto:
1) My house was clean last week, sorry you missed it
2) Here lives a lovely lady and a grumpy old man
3) Tired parents and happy kids live here

*gruble, gruble*

Har hatt besøk av mamma og pappa i ettermiddag, de ville se bryllupet sammen med Ida, siden Ida eeeeelsker prinsesser. Så her har tv'n stått på på svensk tv før sendingen på nrk, og Ida har fått sett mange fine prinsesser.

Sambo og kidsa dro en tur til svigers nå, jeg skal slappe av litt, og scrappe litt. Må innrømme at bryllupet står på enda på tvn... [;)]

vært på soooolsiden i dag[:D] shoppet masse, og nesten bare til meg selv[:D] spist lunsj ute å, bare kosa meg[:)] herlig med friske sommerpenger på konto akkurat kommet hjem, var borte i over 6 timer faktisk.

Suki: kos deg på fest!!

N skal sove hos i svigers sin leilighet i natt. Jeg og samboeren skal ha kjærestekveld med god middag og kos i Puerto Banûz. Puerto Banûz er en skikkelig sosse by ved Gibraltar med masse fine yatcher og masse golddiggers[:D]

i morgen skal vi på Sealand, med haier, sjøløver, delfiner osv[:)]

ORIGINAL: Looney

N skal sove hos i svigers sin leilighet i natt. Jeg og samboeren skal ha kjærestekveld med god middag og kos i Puerto Banûz. Puerto Banûz er en skikkelig sosse by ved Gibraltar med masse fine yatcher og masse golddiggers[:D]

kos dere[:)]

jeg å vil på sealand!!

ORIGINAL: MaRtE:)

ORIGINAL: Looney

kos dere[:)]

jeg å vil på sealand!!

Kos deg på fest Suki!

Og best for han der samboeren din Skrållan at han ikke hadde bestilt likevel, tror vi stod klare til å banke han litt alle sammen her inne[:D]

Kos dere i kveld Looney[:)] 

Vasker og pakker jeg. Typisk meg å være i siste liten. Har funnet ut at vi reiser i morgen, hello sweden[:D]

Back
Topp