Lørdagssnakk!

å, så fint bilde, skrållan[:)] søtingene[:)]

god lørdagsmorgen!

her er vi oppe alle mann, mannen driver i kjellerstua og bra er det for jeg gleder meg til et ekstra rom!!! rommene til ungene er ca 7 kvm og da blir det så lite lekeplass. blir litt mye når alt skal skje rundt kjøkkenet/stua hele tida.

i dag skal jeg og maria på shopping[:D] mens gutta skal på lansering av den nye bmw'n[8|] jaja, de koser seg nok de, vi skal i hvertfall det!

ellers så regner det litt her og det er pluss grader. flott tenker jeg da, for da blir det våååår her

Sovet relativt dårlig i natt, er ikke helt i form.. stiv nakke, vondt i hodet, gele i kroppen. Skulle egentlig på step&pump snart, men med tungt hjerte har jeg ombestemt meg. Tror ikke jeg klarer å holde ut timen med denne formen! [&o]
Ungene skal straks til mine foreldre, de skal være der til i morgen. Det blir koselig! [:)]
Etterpå skal jeg og sambo på shopping, han skal ha seg nye klær og jeg nye sokker. Ellers blir det bare avslapning i dag for min del...

ORIGINAL: MaRtE:)

å, så fint bilde, skrållan[:)] søtingene[:)]

takk! [:)] lisska inne på sept-08 som har laga det [:)]

Hjemme fra shopping. Ble bukse på sambo, og joggebukse på meg samt sokker og hårspenner. Ellers kjøpte vi mat, og hver sin smågodtpose. Her er ungene borte i helga, så da skal vi kose oss, hehe. Kjøpte ikke så mye jeg da, siden jeg blir kvalm av godis også slanker jeg meg [;)] Fikk forresten på meg en tunika i dag som jeg kjøpte for liten i høst, men siden den kosta 25 kr så måtte jeg ha den likevel... og nå sitter den som støpt! [:D]

Vi har spist lunsj nå, og nå er det slappeavtid/sovetid [:)]

jeg gikk for morro skyld på vekta igår, med tanker om at jeg har gått opp igjen. Men neida, gått ned litt mer. Så no er jeg på 4,5kg minus. Sakte, men nedover.

Ellers er gubben på legevakta med minsta. Etter to dager har vi endelig fått tatt urinprøve. hun har jo så vondt jenta. Han har ventet lenge, men fikk nettopp vite at hun ikke var prioritert. Så han var litt forbanna, med god grunn synes jeg. Vi var jo ned med det samme på torsdag også jo. Stakkar jenta mi.

hjemme fra shopping og impulsbesøk, kjempekoselig[:D] vi har virkelig hatt en fin lørdag[:)] ikke kjøpt så mye av det planlagte, men litt småtterier likevel.

i kveld skal vi se "farmen", gleder meg!

Skrålla: nydelig signatur[:)]

Her har vi hatt det travelt i dag gitt...Først var jeg og Heidi på shoppingtur var nemlig noe jeg glemde å handle til matlagingen ja....

Så ble det selskap for sambisen som ble 30 år i dag[:)][:)] Så da har jeg skeia ut med sjokkis kake i dag[X(]
Men skal trene i morgen så da går det bra[:D]

Nå skal sambisen på kjøkkene og fikse god biff og så blir det tv titting og avslapning resten av kvelden[:)]

Takk buffi! [:)]

Nå har vi sett film, ble Engler & Demoner! [:)] Har ikke sett den før, selv om boka er noe av det beste jeg har lest. Fikk sms av mamma for en time siden, ungene har sovna fint - ikke noe tull med dem. Flinkingene mine!
Sambo ser kjedelig tv nå, typisk at det skal være så lite å se på på lørdager altså. Blir nok ikke senkveld i kveld, er trøtt og småsjuk enda jeg. Sov litt på sofaen i ettermiddag også men...

Har spist litt smågodt jeg også buffi, men litt godt må man unne seg innimellom. Blir lenge til neste gang, det er sikkert! [;)] Og i morgen må jeg prøve å trene shred, om formen tilsier det.

Takk takk suki! [:)] Lisska er flink til å lage signaturer, jeg hadde aldri klart det alene, hehe. 

Fant forresten ut i dag at begge ungene har kommet inn i ny bhg fra høsten av [:)] heldigvis i samme! [8D] Vi takker ja til plassene, selv om det ligger litt langt unna... også håper vi at gamle-bhg åpner igjen til høsten, så sier vi ifra oss disse plassene og slenger begge inn i den koselige familiebarnehagen Ida fremdeles ikke har skjønt at hun ikke skal tilbake til... 

Ja, begynner svarbrev fra barnehagene å dale inn nå?
De ringte meg faktisk fra inntakskontoret her om dagen.
Vi har jo søknad om overflytting liggende inne på begge. Har satt opp tre barnehager, og Marcus fikk plass i den som vi hadde på 2.plass..
Og jeg glemte jo helt å endre på søknaden til Jenny, så da ringte de og spurte om jeg kanskje heller ville sette den som Marcus går i på førsteplass.
Det var jo en edel tanke da... :)

ORIGINAL: WZ

Ja, begynner svarbrev fra barnehagene å dale inn nå?
De ringte meg faktisk fra inntakskontoret her om dagen.
Vi har jo søknad om overflytting liggende inne på begge. Har satt opp tre barnehager, og Marcus fikk plass i den som vi hadde på 2.plass..
Og jeg glemte jo helt å endre på søknaden til Jenny, så da ringte de og spurte om jeg kanskje heller ville sette den som Marcus går i på førsteplass.
Det var jo en edel tanke da... :)

har ikke fått brev i posten enda, men ligger svar på nettet.
Det var jo snilt av dem da!

Må man huske passord og slikt da?
Argh, det husker jo ikke jeg..

ORIGINAL: WZ

Må man huske passord og slikt da?
Argh, det husker jo ikke jeg..

fikk brev i posten med passord og sånn, hadde aldri huska det ellers...

Back
Topp