Lørdagssnakk!

Skrållan

Forumet er livet
Hei sveis alle sammen! [:)]

Ungene har jo ligget borte i natt, så jeg og sambo sov til .... kl 6. Kroppen er jo helt innstilt på at vi ikke får sove lengre enn til da! [&:] Vi var oppe en liten stund, før vi fant ut at vi var skikkelig teite som ikke klarte å sove mer, så vi gikk og la oss igjen - i håp om å sove mer. Tror vi begge to duppa av litt, heldigvis.
Jeg skal på step om en times tid. Ungene kommer hjem til duppen til Tobias, så jeg kommer vel hjem nesten samtidig med dem. Senere i dag må jeg lage morsdagsgave til svigermor, pakke inn den og mamma sin, også skal vi på kaffe hos svigers. Hun jobber i morgen nemlig, så vi må feire henne i dag istedet.
I kveld får vi kanskje besøk av han oppe, som blir husløs, hehe. Skal kose oss og feire min morsdag i kveld, siden vi ikke rekker det i morgen. Så Ida har bestemt at vi skal kose oss med pyntemat (altså, kosemat), og da er det jo bare trivelig om han oppe og lillejenta joiner oss en stund! [:)]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

driver å baker boller med sjokoladelinser i. Eldstejenta skal ha karnevalbursdag på skolen idag.
Det blir vel stas tenker jeg.

Far er her og fikser på småting i dag og, setter opp glasshyller og sånt. Deilig når sånne småting og kommer på plass[:)] Planen for dagen er å finne en butikk som har mer tulipaner igjen og kjøpe det til mor[:)] Hva har dere kjøpt til morene deres forresten? Og så skal vi til svigers i ettermiddag siden hun jobber i morgen. Hvis formen til lillemor er god nok da.

Jeg har laga kubbelys med bilde av ungene på til mødrene våre. Også får de vel noe blomster i tillegg [:)]

Husløs??
Så snille dere er, får ikke annet enn en telefonsamtale mammaen min. Hadde kanskje gjort mer om vi kunne dratt på besøk, men 90 mil er jo litt langt. [:D]

Her har vi syk storemor, men hun er bedre i dag, så jeg håper hun kan dra i bursdag i morra - den er fryktelig hypa i bhg, og jeg synes så synd på henne om hun ikke får dratt. Ellers har jeg vært alene på ikea i formiddag (vi øver på å separere lillemor og meg, hehe), så nå er innkjøpene til hytta starta. Stas! [:D]

Ha en fortsatt fin lørdag, jenter! [:D]

Ja, han blir kicka ut siden konemor skal ha vinkveld med jentegjengen! [;)] så da rømmer han og lillesnuppis huset.
Mamma skal egentlig ikke ha noe hun også, men det koster meg ca 30 kr for de lysene, så det er ikke noen stor gave.

God bedring til frøkna! [:)]

Åååå, så trøtt og svimmel jeg blir av tablettene... i går på jobb, så mista jeg masse skoesker på gulvet hele tiden, også sendte jeg ei saks ufrivillig gjennom lufta etter en mens jeg pakka inn en gave. Skummelt! Nå istad sovna jeg plutselig i sofaen med pcn i fanget, heeeeelt koma!

hjemme fra jobbtur på meråker, har sovet mer eller mindre 2t og er rimelig sliten..

gleder meg til natta!!!

prøvde forresten rockering i går, sånn må jeg ha!

Nyter fjellivet vi. Snowboard i hele dag og straks på restaurant for middag.Deretter en liten tur ut på det ene stedet det er liv her kveldstid. Koooser oss max

Nicholas og pappaen har vært i Arons løypa i Drammen i dag og kjørt slalom. Og i morgen skal de på bursdagsfeiring på lekeland i Drammen. Koser seg i allefall[:)][:)][:)]

Back
Topp