Lørdagssnakk

bakemamma

Elsker forumet
Kjølig og litt grått ute. Så i dag skal det fyres i ovnen, brettes klær og ellers ikke mye.
I dag skal vi kose oss med hjemmelaget lasagne til kvelds.

Kanskje jeg til og med får gjort ferdig broderiene som skal henge på veggen til den lille :-)
Prøver febrilsk å strikke ett vognpledd også, men er jo så dårlig på sånt :-p

Hva er deres planer for dagen/kvelden da?

Jeg har akkurat pakket inn bursdagsgave og innflyttningsgave til besteveninna mi, og så skal vi dit senere :)
Har vært på senteret i dag og fått guttungen klipt, + litt shopping :)

Rydder og vasker i huset sammen med mannen. Senere idag får vi besøk og skal lage sushi sammen. Skal lage av salma laks (og litt røkelaks), for det har jeg hørt at er trygt for meg å spise. Oppdrettslaks fra Norge er vist veldig trygt å spise, men må bare passe på at datoen på laksen er god.
Gleeder meg :-)

Vi har vært på jobben min og hentet gulv som skal legges på gjesterommet, har og montert opp veggplater og malt tak og lister. Der skal vi bo mens soverommet fikses....gleder meg, her har det ikke blitt gjort noe siden 70-tallet så  gleder meg :) :)

Ser på skal vi danse på tv og drikker cola og spiser dunder salt

Her er det avslapping på høyt plan :) Først er det reprise av "Alt for Norge" som jeg ikke fikk sett tidligere denne uken, og så er det en romantisk komedie på TV3 senere som jeg bare må se :)

Tidligere i dag har vi fiska litt og vært ute og kosa oss. Innom søstra til sambo og lekt litt med søskenbarnet til snuppa. Nå satser vi på at Snuppa endelig sover godt, slik at vi kan slappe av og kose oss med sjokolade og popkorn:D

Back
Topp