Lørdagssnakk!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Jeg har sovet dårlig i natt, midt på natta bråvåkna jeg, og lurte på hva i all verden jeg skulle gjøre om ikke dusjene på nysenteret ikke er i bruk enda (noe de helt sikkert er), hvor lang tid tar det å gå bortover, kommer jeg meg fra trening til jobb? Bilen vår er veeeeldig lunefull nemlig, er ikke sikkert den vil starte... huff, så mange bekymringer, hehe.
Måtte le litt av Tobias i morges da, han våkna, jeg henta han, og spurte om han ville inn til pappaen i senga vår. Ja, sa han, så jeg åpna døra og han gikk inn. Sambo snudde seg og så på han, og gutten satte i å hylgråte etter meg mens han løp ut, hahaha! Sambo klipte seg nemlig i går kveld, med maskin, og ser egentlig litt nynazist ut på hodet... skjønner gutten skvatt! [8D]
Jeg skal straks sminke meg, spise frokost og pakke treningsbag, før jeg går bortover til det nye treningssenteret. Stor åpning der i dag. Må trene styrke for meg selv da, for alle timene starter for seint med tanke på at jeg skal på jobb kl 12.
Har veldig vondt i ryggen i dag også, i går var jeg helt ødelagt da jeg kom hjem fra jobb, så jeg gruer meg faktisk litt til å jobbe. Kvelden blir iallefall veldig amputert, jeg blir nok bare liggende i sofaen...

Ha en fin dag dere! [:)]

Tittei!

I dag tidlig reiste gubben til Oslo, han skal nemlig på Top Gear i ettermiddag! Blir en lang dag da... 7 timer ned, show og 7 timer opp igjen. Han tør ikke bli der lengre iom at det er så kort tid til termin.
Heldigvis er de 3 med lappen i samme bil, så det er mulighet for en dupp på alle mann.

Amalie kom valsende inn på rommet i halv 7 tida, hun ville ligge på pappa sin plass å se barnetv! Sjokk! For det vil hun vanligvis ikke.
Hipp hurra for NRK Super med Timmy tid og Mikkes klubbhus, da fikk mammaen slumre litt til[:D]
Nå har hun spist 3(!) knekkebrød og 1/2 eple, vi skal opp å hente mamma + søskenbarnet mitt og ta oss en tur på City syd (kjøpesenter).

Hjem og sove dupp, også skal vi opp til mormor og spise middag!

Broren min er redd jeg skal føde i natt så han ville bli med ned å sove over så han kan ta Amalie om det skulle skje noe før gubben kommer i hus[;)]
Fint det, for da får jeg selskap på lørdagskvelden[:D]

Ha en fin dag jenter[:)]

Skrållan: Kos deg på trening og god bedring med ryggen!

GOOOOO MÅÅÅÅÅREEEN....på skikkelig bergensk[:D]

En deilig deilig dag har allerede rukket å bli mange timer gammel. Her er det nemlig begnnt å bli så tidlig lst at guttene sto opp 0530....så i dag er prosjektet å henge opp lystette gardiner[:)]

Fantastisk fint ute i dag. Stor sol og blikkstille, uten en sk i horisonten. Derfor er planen å gå tur ganske snart me barn og bikkje, vaske bilen og spyle vinduer etterpå.

Har egentlig mye å gjøre inne også, så dagen går nok fort nok tenker jeg. Ha en kjempefin dag jenter. Skrållan:go bedring og go vakt, Destiny:knip igjen og ikke fø[:D]

God kveld..

I dag har vi vært hos besteforeldra til mikael en tur å kosa oss med is,kjeks,brus osv...koselig[:)] Mikael ville jo selfølgelig ikke hjem igjen,for det er jo så stas med besteforeldre[:D]

Nå driver lille trollet å raserer sofaen,han fikk visst ikke ører utdelt ved fødsel han stakkar[8|][:D]
Nå er det fyr i peisen,å kos med tente lys[;)]

Ha en fin kveld alle sammen....

Heihei alle sammen[:)]

I dag har vi vært en tur i byen med vogna, men gud av meg for ett mareritt .. Hun skal jo absolutt ikke sitte i den vogna, .. Hun skal gå selv sier hun[;)] 
Greit det, men ungen stikker jo alle veier. Nei det der gjør jeg ikke alene mer. hehe [:D][:D][8D]

Nå sitter hun her å ser på barne tv. Godt det snart er leggetid , kjenner jeg gleder meg litt i dag![:)][8D]

Håper alle får en fin kveld. [:)]

Ååå, dere skulle sett det fiiiiine nye treningssenteret vårt!!! [:D][:D][:D] Så fint og nytt alt sammen, så lyst og trivelig! [:D] Minner litt om 3T Pirbadet, for de som har vært der! Bare myyye nyere og bedre, hehe. Gleder meg skikkelig til å ta med ungene dit på mandag, de er så spente og gira! Ida ville pynte seg i dag siden senteret åpna, haha! Men rakk ikke å trene så mye da, var jo grand slam opening, så fikk bare en time med trening, og senteret var stappfullt, så måtte stå mye i kø... Så jeg gikk og dusja istedet, og spiste kake, haha. Mye vits i den lille treningen jeg fikk, liksom... [;)]
Kom meg på jobb også, bilen vår ville faktisk starte! Da jeg kom på jobb sa sjefen at hun satsa på meg i dag, fordi det var en rooolig dag, og de hadde nesten ikke solgt noe. Vel, hun får seg en overraskelse når hun kommer på jobb på mandag, jeg solgte svinbra i dag, om jeg får si det selv! [8D][:D] Men moro at hun sa hun satsa på meg i dag, da vet jeg i allefall at hun har fått med seg at jeg pleier å selge skikkelig bra. Høres litt selvgod ut nå, men det er faktisk sant... [:)]

Og gjett hva? Jeg kom hjem til nyvaska hus!!! [:D][:D][:D] Hurra, da slipper jeg å vaske i morgen! [:D]

I kveld blir det sofaen, kjenner ryggen begynner å klage litt nå, og lite trening før i dag hjalp jo ikke... tenker å slukke lyset 20.30, er jo Earth hour! [:)]

Jeg jabber mye jeg, ser jeg, men har liksom ikke snakka om annet enn sko i dag, og da må det liksom jabbes litt!!

Da er jeg hjemme igjen og Amalie er lagt for natta! DEILIG!

Vi skulle jo på city syd i dag, angra litt når jeg kom ut... herreguuuuud så mye snø!!![&:] Når jeg parkerte i går ettermiddag var parkeringsplassen nettopp brøytet, i morgest hadde jeg snø til knærne for å komme til bilen[:-]
Tok liiiiitt tid å koste den med den bollemagen min for å si det sånn, er ikke bare-bare å komme til taket[;)]
Men vi fikk hentet Mimmi og søskenbarnet mitt, kom oss avgårde, kjøpt en barselgave + en bursdagsgave, Amalie fikk masse stæsjh av Mimmi (film, klær, lipgloss, caps) og fikk lurt i seg en halv porsjon chips + 2 omganger softis[X(] 

Dro hjem etterhvert og jenta var så sliten av hu sovna i bilen, bærte henne inn og la henne. Var sliten selv også så jeg la meg kort tid etter... våkna av at hun sto på rommet mitt å skulle stå opp[&:] Fikk da komme i storsenga å ligge å slumre med en leke og noen sutter mens mora sov litt[;)]

Dro etterhvert til monnemon (oldemor) og spiste middag + dessert! Tegnet og koste seg. Fikk se litt barnetv og spist kveldsmat.
Sovnet i bilen hjem og legginga gikk veldig fint!

Broren min svikta meg for å se fotballkamp, men det går bra. Jeg er sliten og har deeen hodepina, ikke verdens beste selskap i kveld! Regner med gubben er hjemme seinest kl.2 og lillebror er i magen enda.

Nå blir det vel å se noen repriser på tv før jeg finner senga!

Ha en fin kveld damer[:)]

Back
Topp