Lørdagssnakk!

Blæh, trøtt! [&o] Fikk ikke sove med en gang i går, for det var så varmt, også fikk ikke sambo sove. og når han ikke får sove, så er han irriterende å dele seng med! [&:]
Våkna tidlig i dag også, pga ryggvondt. Tror jeg må kjøpe meg noe sterkere smertestillende enn bare paracet i dag.
Ute regner det, og det passer jo bra. Eller ikke. Jeg skal ta med meg ungene på trening i dag, første lørdagen noensinne at de må være i barnepassen. Må dusje der også, og spise lunsj i kafeen der. Så skal vi tusle til kjøpesenteret, der er det masse liv i dag. Sambo, og 769 andre, skal sykle Tour de Tomtvatnet, og målgangen er på baksiden av senteret. Der skal vi stå når han kommer i mål [:)] Regner med det er en stk møkkete sambo som kommer i mål, hehe.
Ellers blir det nok bare avslapning i dag. Er personalfest på jobb i kveld, men orker ikke, gidder ikke.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

I dag har vi sterk vind og masse regn[&o] Tenk på dem som sykler nordsjørittet i dag i dette været

Sambisen er på ADR kurs i dag skal også være på kurs i morgen...Så her skal jeg være alene med kidsa. Men holder oss hjemme i dag null bil og drittvær ute

Vilde driver og reiser seg opp overhelt hele tiden...Travelt tid gitt...Så hun er i lekegrinden hver gang jeg går på kjøkkenen ellers så får jeg aldri gjort noe her

snakkis[:D]

ORIGINAL: buffi

I dag har vi sterk vind og masse regn[&o] Tenk på dem som sykler nordsjørittet i dag i dette været

Sambisen er på ADR kurs i dag skal også være på kurs i morgen...Så her skal jeg være alene med kidsa. Men holder oss hjemme i dag null bil og drittvær ute

Vilde driver og reiser seg opp overhelt hele tiden...Travelt tid gitt...Så hun er i lekegrinden hver gang jeg går på kjøkkenen ellers så får jeg aldri gjort noe her

Hehe, vi har en kamerat som sykler nordsjø-(mare)rittet i dag, tror han har det littegrann verre enn det sambo vil få i dag [;)] det blåser i allefall ikke her!

ORIGINAL: Skrållan

Hehe, vi har en kamerat som sykler nordsjø-(mare)rittet i dag, tror han har det littegrann verre enn det sambo vil få i dag [;)] det blåser i allefall ikke her!

vi har kuling og regn vi så dem får en tøff tur i dag ja

Mannen skal sykle nordsjørittet i dag. Missunner ham IKKE! [&:][:D]

Skrållan: sånn er min  sambo og, sover ikke han så skal visst ikke jeg sove heller[&:]

Jeg ble vekt 07.05 av en gutt som sto i soveromsdøra og sa: mamma, jeg må bæsje[:D] Herlig å våken til.

Og etter det har ikke han sovet for da sto samboeren opp og gjorde seg klar til jobb. Jeg lå i sengen til halv elleve men har ikke sovet mer. Tror nemlig Nicholas har sagt: du mamma, ca tre millioner ganger[X(]

Nå er N med morfar for å se Ole Brum show mens jeg beiser terrassen, og mamma vasker rommet til N.

Har så smått begynt med SPania pakking også jeg. Mye å huske på[:)]

Venter på besøk jeg. Aner ikke når de kommer, men nå er hvertfall det meste klart tror jeg. Aner ikke hvor mange som kommer heller, mellom 6 og 12 stykker utenom oss[:)] Mor har laget det meste av maten, så det var jo greit.

Ellers var jeg på kjekk jobbefest i går. Var hjemme i tolvtiden og det var jeg glad for i dag. Gleder meg til rapport på jobb på mandag på hva som skjedde på byen, for når jeg gikk var stemningen hvertfall på topp[:D]

Lykke til til de som skal sykle sykkelritt i dag! Det ser hvertfall ut som det skinner opp nå, så kanskje det blir bedre for de på nordsjørittet etter hvert[:)]

Looney: Skjønner meg ikke på dem jeg, hvorfor lide i fellesskap? [&:]

For en dag! [:D] Herlig steptime, før vi løp bort til senteret. MASSE liv, herlig!! Fikk akkurat med oss sambo som kom i mål, han sykla fortere enn han noen gang har gjort! Spent på tiden hans, den er ikke offentliggjort enda. Var til og med en tulling som sykla de 47 km på sykkel med ETT HJUL! Djiiiiiiz, han slet med å gå skikkelig etterpå! [8D][:D] Men var heldig med været, ble soooool og vind etterhvert, så det ble knall.
Tobias har bare sovet 20 min i dag, så humøret hans er deretter. Måtte gi han klyster da vi kom hjem og, han har jo ikke bæsja skikkelig på mange dager (eller over en uke, tror jeg...), og han slet tydelig. Men nå er han i bedre form, jeg synes bare det er så inni granskauen kjedelig å gi han klyster...

Uff da skrållan, hadde og vært skeptisk til å gi klyster ja. Men det er vel ikke så farlig en sjelden gang?

Besøket er gått, og det gikk greit. Han ene var engelsk, så da fikk jeg prøvd meg litt på det og. Lillemor bare så på meg med store øyne. Sikkert uvant at mor snakker på en måte hun ikke forstår[:D][:D]

Serverte dessert med et rått egg i eneste, kom ikke på at det ikke kunne spises av gravide[&:] Var det sånn når vi var gravide og?

For en dag! [:D] Herlig steptime, før vi løp bort til senteret. MASSE liv, herlig!! Fikk akkurat med oss sambo som kom i mål, han sykla fortere enn han noen gang har gjort! Spent på tiden hans, den er ikke offentliggjort enda. Var til og med en tulling som sykla de 47 km på sykkel med ETT HJUL! Djiiiiiiz, han slet med å gå skikkelig etterpå! [8D][:D] Men var heldig med været, ble soooool og vind etterhvert, så det ble knall.
Tobias har bare sovet 20 min i dag, så humøret hans er deretter. Måtte gi han klyster da vi kom hjem og, han har jo ikke bæsja skikkelig på mange dager (eller over en uke, tror jeg...), og han slet tydelig. Men nå er han i bedre form, jeg synes bare det er så inni granskauen kjedelig å gi han klyster...

Jeg brukte termometeret på Vilde når hun ikke hadde basja på ei uke..Og da tok det ikke lang tid før det kom. Vurderte noe for magen men dem på HS sa at jeg kunne prøve det først.
Vet ikke om det er noe for dere[8|]

ORIGINAL: McMor

Uff da skrållan, hadde og vært skeptisk til å gi klyster ja. Men det er vel ikke så farlig en sjelden gang?

Nei, er jo ikke det. Dama på apoteket anbefalte meg å gi han det, siden jeg har prøvd alt annet. Han får jo full dose laktulose 3 ganger om dagen også, uten resultat...

Jeg brukte termometeret på Vilde når hun ikke hadde basja på ei uke..Og da tok det ikke lang tid før det kom. Vurderte noe for magen men dem på HS sa at jeg kunne prøve det først.
Vet ikke om det er noe for dere[8|]

Har prøvd. har prøvd alle kjerringråd, samt mat som gir lettere fordøyelse. Ikke noe fungerer. Han har så treg mage at jeg blir helt paff. Tenkte å ta han med til legen over helga, for dette går jo ikke i lengden. Han har jo navlebrokk også, og forstoppelse og navlebrokk er ikke en bra kombo.

Klarer bare ikke se hva som er kjekt med å se på noen minimenn springe etter en miniminiball på tv, og hvertfall ikke med den biesvermen som bakgrunnslyd[8|][8|][&:]

Suki: han var på ADR kurs i forbindelse med jobben sin. Og i dag hadde di om tank. Dette er noe han har kursbevis på. Han kjører semi så han trenger det i arbeid[:)]

Hvordan det[8|][:)]

N er og helt rå på å telle til ti på engelsk, og er så stolt av det.

Jeg har vært ute og spist med ei venninne, også var vi på Postgirobygget konsert etterpå. Kjempe bra!! Dro innom noen venner etterpå, og fordi jeg kjørte fikk jeg da selvfølgelig spørsmålet om det var "gjæring" på gang. Men jeg bare lo det bort[:D][:D]

N sover hos oldemor for det har hun lovet han i forrige uke. Jeg og gubben skal sjaue mer til bildetaking og visning. Kjedelig[X(]

Da er mye pakket og klart for både bildetaking av leil og Spaniatur. Har sikkert glemt mye vi må ha med men det husker jeg  i morgen. Leiligheten begynner bli bra. Bare siste finish i morgen tenker jeg.

har mange små ærend som må unnagjøres i morgen. Også skal jeg trene. Trene MÅ jeg!! Vuderer spinning først, og deretter BodyPump[:)]

Hehe, tror ikke problemet var engelsk, hun reagerte ikke når de som var på besøk snakket, men det var når jeg åpnet munnen og hun ikke forstod hva jeg sa[:D]

Svarer for buffi og jeg, mener ADR er et slags sikkerhetskurs på hva som er lov å frakte og hvordan man skal behandle feks sprengstoff og div.

Back
Topp