Lørdagssnakk 7.august!

Her har vi vært oppe en times tid, og Tobias har allerede rukket å dra på seg ballerinakjolen til Ida, og ødelagt gassballongen sin! [;)] Ida sin prinsesseballong lever enda, men det varer vel ikke lenge, hehe.
Etterhvert her blir det trening, Step&Pump. Rett etterpå blir det øving, og så oppvisning på martnan.
Sambo har snakka om at han og ungene skal sykle opp på hytta til foreldrene mine i dag, og bli der til i morgen. Aner ikke om det blir noe av, håper han bestemmer seg snart. Jeg blir uansett bare hjemme i kveld, er fest på byen, men kjenner ingen som skal dit...

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

...og der forsvant ballongen til Ida... Hun tok den med ut uten av vi merka det, og vips så fløy ballongen. Jenta gråter, men trøster seg litt med at Gud eller englebarna skal leke med den. Gud og englebarna bor i himmelen nemlig. 

God formiddag blir det vel nå[:D] Lillemor er gått til mormoren sin for de skulle bake et eller annet. Vi har vært og kjøpt reker og krabbeklør så det skal vi kose oss med senere, enten her eller hos broderen.

Tør ikke gi lillemor reker, for hun har reagert på det tidligere så hun skal få kremost med hvitløk som hun elsker[:D][:D] Og så tror jeg jeg lar henne få litt krabbeklør og satser på at hun ikke er allergisk mot det og.

Og så håper jeg at du klarer å ha en fin helg på tross av det du gjennomgår for tiden McBaby!!

Kos dere i dag McMor, og tenker masse på McBaby-familien!

Jeg overlevde oppvisningen! [:D] Var jo faktisk ikke nervøs da vi kom nedover, selv om øvinga var kort. Så det gikk jo bra! [:)]
Nå driver sambo og ungene på å pakker og fikser til sykkeltur til hytta. Jeg skal visst grille hos søs og lille nevø i dag, og så blir det rolig kveld foran tvn for min del. Er faktisk sliten etter å ha trent i 4 timer i dag, hehe.

Er sliten etter å ha gått ned til sjøen og opp igjen jeg, hehe[:D] Den bakken vi har tar helt knekken på meg[8D] Sitter her og sløver med dårlig samvittighet for mannen er ute og maler[:)]

Et tips forresten, Gjett hvem var en suksess her i huset, så det spillet kan anbefales. Siden det ikke er så lenge til de har bursdag disse små[:)]

Ja, Gjett hvem er knall!! [:D] Vi har det ikke, men er et eksemplar hos mamma og pappa, det er flittig brukt! [:)]

Ååååh, snille kjæresten min! De dro nå nettopp, og sulten som jeg er (har ikke spist lunsj, bare litt frukt på oppvisninga), så gikk jeg i kjøkkenskapet. Hva finner jeg? Jo, en pose potetgull, SMÅGODT og en pose sursild! [:D][:D] ALT for mye godis for bare lille meg, særlig siden jeg kjøpte meg en liten pose nonstop selv, siden jeg ikke visste at han hadde handla godis. Nå skal jeg i allefall kose meg i kveld, med GOD samvittighet! [:D][:D]

Siste kveld i London og vi skal på musikal[:)][:)] Kjærestekos emd middag og forestilling i kveld blir bra. Straks må jeg hoppe i dusjen jeg da.

Tjodelu - i morgen skal jeg hjem til han som ikke fikk være med på tur, men som koser seg hos pappaen sin da[:)][:)]

Jeg er helt grønn her jeg sitter[:D] Har sååå lyst til å være i dine sko i kveld Looney[:)]

Har fått bilder av den fantastisk nydelige jenten som er kommet til verden der borte i dag, og skulle så gjerne vært der. Og musikal vil jeg og på[:)]

Dere er så søte altså. [;)]
Her har det vært en fin dag. Som dere ser i den andre tråden så kom mamma. Vi har nå kost oss med taco og slapper av med film og godis.[;)]

Back
Topp