Lørdagssnakk 20.11

Mor4

Gift med forumet
Mornings!

Litt amputert med søvn i natt..sikkert siden mannen var ute på vift og kom så sent hjem.

I dag er det meningen han skal hjelpe foreldrene mine hvis han er i form til det. Lillemor skal til en barnehagevennine på besøk og jeg vet ikke hva jeg skal finne på.

God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle fire. Jeg stikker på Step&Pump kl 10, og i mens skal visst sambo og ungene handle inn mat til helga. Når jeg kommer hjem må husvasken taes, og sambo vil visst sykle litt. I ettermiddag blir det tidlig middag, før jeg drar med meg gjengen på kjøpesenteret - nå skal noen flere julegaver kjøpes! [:)]
Og ja, jeg har faktisk FRIHELG! [:)] 1 helg i mnd har jeg fri, er tendensen. Litt godt med frihelg, skal innrømme det.

Ha en fin dag dere! [:)]

God morgen[:)] Her er vi alle 3 våkne[:)]

Våkna opp til 3 kalde og nydelig vær[:)]

Har en stk apekatt i heimen her....Vilde klatrer overalt nå og gjør meg sprø...Hun er jo ikke redd den ungen

Planen i dag er først å gå se putti putti plott, så big horn i kveld

Så denne natten skal Vilde sove ilag med Heidi hos farmoren sin

snakkis

Huff da SHoppis[&o] hva skjer?

Jeg var visst på fest i natt. Ble god middag ute med gjengen, deretter en tur på Buddah bar før vi dro på nachspill. Dro med meg en passe full gubbe hjem i halv fem tiden. HAdde sovet litt på dagen  igår så var ikke trøtt, og jeg koset meg masse faktisk[:)] Var mange der jeg ikke har sett på lenge, og mange å prate med. Sovnet vel  ifemtiden og vi sto opp kl to. Gubben har laget frokost til meg, og nå vet jeg ikke hva vi skal finnepå. Det snør og er vakkert utenfor her, og livet i nytt hus er herligFAmilien min er herlig også.

Kanskje leie oss en film og spise godis i kveld??

Huff da Shoppis... [&o]

Hjemme fra shopping, fikk unna litt julegaver. Kjøpte et akebrett til Tobias, og skulle kjøpe noe Barbiemøbler til Ida. Men de skulle ha 479 kr for ei plastikk Barbie-seng, og jeg betaler ikke det for så lite! Så jakten fortsetter.
Nå er det barnetv og smågodt på bordet her, ungene koser seg glugg ihjel [:)]

Å nei, jeg har fått invalid mannfolk i hus... Han har vondt i kneet sitt, og er døden nær, og kan ikke gjøre noe fornuftig... naaaaaaaaaaaaaais [:'(][:'(]

Back
Topp