Lørdagssnakk 16.10.10

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Jeg fikk ikke sove i går kveld. Sambo var så sykt urolig, til slutt måtte jeg bare legge meg på sofaen. Sovna vel en gang mellom 3 og 4... [8|]
Skulle på trening kl 10, men det måtte bare utgå. Må ha energi til å jobbe 12-18, blir hardt nok alene bare det, på så lite søvn innabords. Hadde gleda meg veldig til treninga da, så synd det ikke ble noe av...
I kveld skal jeg være sofapotet, gjøre minst mulig og legge meg tidligst mulig.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Hei!

Her sliter jeg veldig med null energi for tiden! Bruddet tærer på, kjenner jeg er sliten som aldri før. Jeg vet det er riktig, men fy f... hvor tungt det er!

Men men, må igjennom det!

Go helg everyone!

Jeg er jaktenke i helga, og skal straks putte Haakonsen i køya.  Da skal jeg kose meg med ytrefilet, fløtepoteter og en HAUG med soppstuing bare til meg :-D
Etterpå skal jeg trykke i meg sjokolade og se på Oslo Horseshow på tv[:)]
Er faktisk deilig å være alene av og til også[;)]

Skrållan:  Håper du får sove skikkelig i natt, alltid kjedelig når det mangler nattesøvn...[:)]

Carca:  Du VET at du har gjort det rette... Skjønner at det tærer på, men "hang in there"...  Det blir bedre[:)]

God kveld i stua snupper[:)]

Her har dagen gått i ett gitt. Stod opp og dro rett til byen med Matheo, mens Anders tok med seg Sander og en kompis på Grunerløkka. De spilte ball, dro på kaffebar og koste seg. Jeg og Matheo lunsjet med søsteren og moren min. Møtte gutta etterhvert og gikk en god lang tur, innom butikken og handlet og dro hjem.

Nå har søsteren min og en veninne nettopp dratt på vorspiel etter å ha spist middag her, og jeg har akkurat dumpa ned i sofaen. Nå blir det hvile og avslapning resten av kvelden

Ha en strålende lørdagskveld gojentene[:)][:)]

Back
Topp