Lørdagsskravlis

lenemor

Forumet er livet
God morgen kjære damer!!

Her startet dagen klokka åtte - da hørte jeg ungene snakke inne på rommet til August... jeg begynner å snuse på det at barna kan stå opp selv om morgenen - neste år tror jeg det går helt fint

I dag har vi ingen planer. G skal bort til svigers og hjelpe til med skogrydding - Dagmars etterlatenskaper er ennå ikke ordnet opp i - jeg og ungene får prøve å finne på noe her hjemme... det har jo falt snø, så kanskje det blir aking. Har sendt melding til ei venninne og hørt om hun og ungene har lyst å leke med oss, så får vi se om vi får besøk.

Ellers skjer det lite - må finne på noe middag, jeg tror det blir fiskepinner til ungene og taco til oss, og så må jeg prøve å finne en film vi kan se i kveld - lørdagstv er håpløst dårlig

god morgen ja!

her våknet også barna rundt kl 08. deilig.. jeg fikk ligge å dra meg litt til.. men da hadde jeg samvittighet til det.. siden de ikke hadde våknet før... her pleier jentene vanligvis å stå opp selv å se på barnetv. ofte har vi gjort klart frokost dagen før..slik at malin smører til dem begge to.. eller fikser frokostblanding til dem begge to. hun blir såå stolt av å være så stor liksom.. :) så det er stas! Og de klarer å være våkne uten å krangle... for de kjemper ikke om oppmerksomheten vår noen av dem da.. så de leker sååå fint sammen.. malin er enmeget forsiktig frøken.. så jeg vet liksom at hun ikke finner p noe tull.. julie er det litt verre med... :P men malin sier i fra med en gang julie gjør noe hun ikke får lov til...

i dag er det 20 blå her.. så vi holder oss inne gitt... malin skal i bursdag. så hun og m drar nå snart i den.. så må m innom å handle inn nan etc.. kjekt å ha i hus til neste helg. julie og jeg skal være her inne så lenge.. mulig jeg setter på en bolledeig... fikk sååå lyst på nystekte boller :P men vi får se :)
blir litt godt med litt alenetid med julie også... er stort sett malin som får den alenetiden.... mannen kommer jo hjem etter å ha kjørt storesøster i bursdag.. men godt yansett med det kvarteret det tar eller hva det er... å bare nyte tiden med lillesøster litt.. :)

Back
Topp