Lørdagsskravlings

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Da sitter jeg og lillemann godt inntullet i pledd på sofaen. Jeg mer rolig enn han kanskje :P Mens vi koser oss med rosiner og kaffe :) DET SPRUTREGNER UTE!! Så nå er det disney junior for alle penga :) Jeg sitter å koser meg med

lekmer.no

UTROLIG mye fint til vesla sitt rom, men ser at jeg snart bikker 2000 kroner! Så må nok vekke mannen og finne kortet hans :P :P :P

Ellers må jeg ut å handle litt til helgen. Skal bake noen muffins til bursdag på søndag og finne noen godsaker uten melk som jeg kan ta med :) Ikke lett med en melkeallergiker i bursdager, selvfølgelig har han lyst på kremkake han også :P

Ja ja! Ha en strålende dag snupper!

Høres ut som en koslig morgen :-)

Vi (eller rettere sagt pappa :P) ble ferdige med den nye altanen/terassen vår i går. Så i dag skal vi handle et lass med hagemøbler, så vi får fylt opp de nye 60 kvadratmetrene med uteplass :D Var og plukket ut møbler i går, så i dag skal vi bare hente, betale (farvel til de) og montere opp :-) Tror vi må kjøre tre tilhengerlass for å få hjem alt sammen, så det tar vel fort hele lørdagen uansett.. Etter det skal vi begynne å montere de nye IKEA skyvedørsgarderobene på vårt soverom og gjesterommet.. Så da har vi arbeid nok for hele kvelden og hele morgendagen - og sikkert flere dager :P haha!

Her e det 20 grader, mest skyer men litt solgløtt ;)
Jeg og de små er alene så til nå har jeg brukt dagen til å styre litt på kjøkkenet, prøver å få et annet system der ;)
Ikke lett gitt...
Vannet det som skal bli en plen ;)

Ellers kjeder vi oss litt etter to dager med full fart...

Her øsepøser det ute og skikkelig mørkt, ser ut til og bli torden :P

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

Vi står med hodene ned i flyttekassene (i dag også). I morgen kveld får vi nøklene til vårt nye hjem. Hurra! :)
Samboeren har gått opp og ned fra garasjen med møbel etter møbel og fylt i en svær tilhenger vi har fått låne. Vi bor i fjerde uten heis, så er riktig så fornøyd og stolt av mannen min ;)

Back
Topp