Lørdagsskravlings :)

*trinemor*

Gift med forumet
Her har vi levert Amelia på leir på Hvaler sammen med Tanta og Onkelen og hennes to jevnaldrende søskenbarn :)

Blir sikkert kjempeartig for henne, men rart å være borte fra henne helt til onsdagen!
Lengste vi har vært borte fra henne før er en helg :)

Får god tid til Eveline da, og tenkte å få ordnet litt i huset de neste dagene :)

Andre som vil dele sine helgeplaner?

 
Hørtes deilig ut- både for henne og for dere:)

Vi har ingen spesielle planer, i dag har vi kjøpt sykkel til Alma med støttehjul, og hun var helt i hundre i dag, så hun vil sikkert sykle masse i morgen, og så håper jeg på skogstur. 
God helg!!
 
Moro med sykkel! Amelia har også sykkel med støttehjul og hun sykler endel, men det virker som sparkesykkelen er favoritten. Den har hun virkelig kontroll på, og det går fort :)

Sikkert godt å komme seg ut i skogen også :)
 
Leir hørtes veldig morsomt ut. Tenker hun storkoser seg. :)

Her sykler Felix rundt på 3-hjulsykkel ennå... Burde jeg la ham få lov til å bli stor nå?

I morgen kommer hele slekten hit på kakebesøk. I dag har Felix og jeg bakt suksessterte, ostekake, sjokolademuffins, bunn til pavlova, og siden vi var så godt i gang så bakte vi like gjerne pizza til kvelds også. Føler jeg har stått på kjøkkenet hele dagen.

Litt annet fikk vi tid til da, for søskenbarnet på 11 mnd har vært her en tur. Det er så morsomt å se hvordan ungene forstår at hun er baby, og er så utrolig forsiktig med henne. Selv lillesøster, som vanligvis er en liten bølle, bare klapper forsiktig på babyen.
 
wow Sukkertopp, bra jeg ikke skal til dere på kakebesøk, for jeg hadde garantert forspist meg! så mange gode kaker!! Høres koselig ut med hele slekten på besøk.
 
Sukkertopp: kos dere med familiebesøk og kakespising :)

Her er det av og på med regn idag og en god dag til å rydde og vaske :) vi har fått tatt en skikkelig opprydning på rommet til Amelia nå som hun er borte også :)
 
Hei og hopp! Endelig hjemme hos gutta etter en uke borte! Jeg har vært borte og jobbet min tidligere arbeidsgiver (som personlig assistent) og det har vært mye jobbing og en litt anderledes slutt på arbeidsuken da han ble syk. Så i går kjørte jeg for første gang sykebil. Det var ikke utrykningskjøring, heldigvis, mye svinger så bilsyke meg satt pris på det! Men nå er det ferie!! I morgen skal vi på Vennebyen-show og kanskje på Hunderfossen før det om været er bra!
 
Så moro med Vennebyen og Hunderfossen, Fru H :)

Godt du slapp alt for høy fart på svingete vei. Jeg blir også lett bilsyk, så kjenner følelsen....


Noen som har skikkelig sommervær om dagen? Synes ikke det er mange dager med ordentlig varme vi får nå. Venter fortsatt på en god varmeperiode.

Neste uke er jeg hjemme med begge barna og mannen jobber nok sent. Litt kjedelig om det blir mye innesitting da.... Etter det har mannen også 2 uker ferie heldigvis, så da skal vi kose oss alle sammen :)
 
Mye regn her i det siste, men bra i dag faktisk :-) håper det fortsetter herfra og sørover!
 
Kos dere i morgen Fru H, det hørtes gøy ut. :)

Det er ganske bra vær her *trinemor*. Ikke riktig badevær, men fint likevel. :) Håper det blir bedre til dere også.

almara: Jeg har en halv ostekake og 3 muffins igjen, synd du ikke kunne komme på kakebesøk. (Sykt hvordan den slekten min spiser, neste gang må jeg bake mer tror jeg.)

I natt sover Felix til farmor, og i morgen tidlig skal hun komme hit og bytte barn. Da tar hun lillesøster noen timer, så kan Felix og jeg dra i badeland. :) Jeg har mer enn nok med å passe på ett barn i badeland, to tør jeg ikke prøve på.
 
Back
Topp