*Lørdagsskravling*

Jeg er trøtt. Våkna litt før 6 i dag, da hadde jeg så vondt i ryggen/skuldrene etter treninga i dag at jeg ikke fant noen god liggestilling. Gjeeeeesp... [&o]
Skal på trening kl 10, Step & Pump. Etterpå kommer sambo og ungene og henter meg, så drar vi på handel. I ettermiddag kommer slekta mi på selskap for ungene, felles 2-og 4-årsdag i dag [:)] Håper kakene jeg bakte i går duger da... [&:]

Ha en fin dag dere! [:)][:)]

god morgen[:)]

lykke til med selskap, skrållis!!

vi har vært våkne lenge, altfor lenge. sånn egentlig skulle vi sovet litt lengre i helgene siden minstemann er 4 år, men nei da...[&o] i går våknet han kl4[8|] og i dag var det vel 5-halv 6, han er redd sier han. men vi sier nei, bare legg deg å sove igjen. håpe det virker snarest.

i dag drar vi til min familie, besøke bestefaren min og fikse noe datagreier til pappa. venter bare på at vaskemaskin skal bli ferdig.

god lørdag[:)]

Jeg er trøtt, har ikke fått morgenkaffen ennå[:D]

Mannen er og klipper seg for vi skal i 30 års dag i dag. Men han har enten fått noe innpå øyet, ellers så har han øyebetennelse for øyet er stort og rødt og vondt, og han klarer nesten ikke holde det oppe. Men være med på fest det skal han[&:] Prøver å si at det ikke ser så fint ut, at han kanskje må holde seg hjemme, men hva sier dere? Hadde dere synes det var ekkelt om noen kom sånn, eller hadde det vært kjekkere at de møtte opp[:D]

McMor: la han møte opp[:D]

Vi sov vel til rundt ti. Så har gubben laget en nydelig froskost. Snart skal vi på shopping av div bursdaggaver, håndklær, klær til snuppa osv. Så drar vi rett på trening sammen. I kveld er det feiring hos svigers av samboeren, sivgermor og broren til sambo som alle har hatt bursdag siste uken. Om vi stiker videre etter det er forløpig usikkert.

Nicholas er hos pappaen og de skulle på Åpen dag på brannstasjonen, tror jeg.

Øyet er hakket bedre, jeg heller mot at det ikke er betennelse men at han har fått noe på øyet, så vi skal visst på fest begge to. [:)]

Så lenge ingen piller han på øyet og han er flink å vaske seg på fingrene så går det nok bra!![:)] Kos dere McMor[:)][:)][:)]

Her fikk jeg blomster og middag av mannen i går. Feiret at vi hadde holdt ut et år!!!![8D][:D] Så koselig, men jeg var jo så trøtt etter to dager på seminar.. hehe.. så godt vi var hjemme. Jeg har spilt håndballkamp i dag, så nå er det i dusjen så er det opp til svigers og spise i kveld før det er kino!![:)][:)] Mannen han stakk nettopp ut dørene for å shoppe[&:][&:] Fant ut han skulle omøblere og da trengte han nye høyttalere!?!?! Jada.... hehehe...

Jeg har trent i dag, shoppet gaver og noe til snuppa. Nå skal vi snart til svigers på middag. Fikk telefon fra pappaen til Nicholas for en time siden og da var de på legevakten. Nicholas har tryna på torvet i Drammen og kutta seg dypt over øyet. Nå er han lappet sammen og på vei hjem til pappaen. Ja ja da har han prøvd det også[:D]

Ellers er jeg trøtt og har vondter, men velger å overse de[:D]

Første feiring unnagjort! [:)] Ungene har kosa seg masse masse, kakene ble faktisk gode og gavene var supre! [:)] de har fått så mye fint, bla soveposer, ullklær, Barbie som sykler (Ida), Barbieklær både til dama og mann (Ida), Knerten (Ida), prinsessehåndkle (Ida), Bilerhåndkle (Tobben), fancy gravemaskin (Tobben), biler fra Cars (Tobben), cherroxer og vintersko (Tobben) og jeg kunne fortsatt i evigheten! [:)] Nå sitter de på gulvet, meget fornøyde med dagen. og i morgen er det atter en feiring! [;)][:D]
Jeg skal koke gele nå snart, ellers blir det rolig aften gitt...

ORIGINAL: suki

Vel overstått feiring skrållan! [:)]

Looney; huff da. Stakkars N. På øvre del av torget er det masse trapper og harde kanter ungene elsker å klatre og løpe på (v/torgscenen), men jeg har hjertet i halsen, for er jo så hardt å slå seg dersom de skulle falle. [:o]

Jeg har jobba i hele dag. Nå er samboern hos en kamerat, tullene sover og jeg skal straks finne frem lørdagsgodisen.

Ja de har han nå testet. Han lekte med ei vennine og de prøvde å snurre mange ganger rundt, og det endte md knall og fall. Fikk mms fra legevakten og det så ikke pent ut. Var visst veldig dypt[&o] Men etterpå var han like blid og alt var bra. Skal hente han senere i dag så får se på det da[:)]

Back
Topp