Lørdagsskravletråd ....

DrømmenOm3

Flørter med forumet

Hei jenter

Siden vi begynner å bli litt folk her inne, så tenkte jeg det hadde vært kos å høre hva deres planer er i dag, hvordan dere har det, ja hva som helst...

Er bare så utrolig koselig å bli kjent med kjekke jenter i samme situasjon :)

Nå skal jeg rydde å vaske i huset, mannen har tatt med seg de ungene ut en tur !
Så håper jeg vi kan få malt lekehytten, det er opphold idag, så da er det bare å hive
seg rundt å benytte sjangen :)

Ha en riktig fin fin lørdag jenter. Og lykke til på fest dere som skulle ta vintrikset.

Det regner med oss...... så det blir inne kos i dag.

Har ikke noe planer spesielt. Rydde litt, lage god mat. Se på film i lag med unga:)

Ønsker alle en fin lørdag!!

her har vi vært i byen, nå venter vi besøk, så skal jeg på besøk til ei fra jobben i kveld :D=) tenkte jeg skulle teste litt før jeg går i kveld hehe

Mammatilto:
Kos dere inne. Er litt kos med drittvær, så kan en tenne stearinlys å kose
seg innendørs !

Tingelinge:
Spennende med testing i kveld da :) Hold oss oppdatert !!

fikk en svak strek med strimmeltesten i ettermiddag, å negativ med CB testen :P ahha, får vel smøre meg med tolmodighet å vente et par dager til med testinga :P ;)

Tingelinge: svak positiv, det er ganske positivt:)

Har tatt test tidlig morgen, men nei da.. får vente etter helga.. må bestille flere tester, har brukt opp alle jeg hadde.. hahaemoticon

mamatilto skrev:
Tingelinge: svak positiv, det er ganske positivt:)

Har tatt test tidlig morgen, men nei da.. får vente etter helga.. må bestille flere tester, har brukt opp alle jeg hadde.. hahaemoticon

hihi jaa det er jo det jeg håper :) får teste eenda mer når jeg får den nye pakken fra billigtester *venterispenning* :) Var akuratt lik med første mann,testet maange ganger da også :D

Back
Topp