Lørdagsskravla 23.10

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Ungene ser på Toy Story 2, og a mor er meget trøtt og sliten. Det verker i beina og bekkenet etter ukas jobbing enda, så jeg gruer meg faktisk til dagens jobbing. Jobber 12-18 i dag. Blir så innmari godt med fri i morgen, også tror jeg at jeg har mye fri neste uke. Jeg må egentlig ha det, for det knaser i bekkenet.
Tenkte å trene først også i dag, Step&Pump. Det blir deilig! [:)]
Sambo skal få lov å ta helgavasken mens jeg jobber, også skal de få lov å hente meg når jeg er ferdig. Ida må komme og prøve noen nye vintersko, hun blir kald i fjorårets Ecco. Tenkte å la henne prøve Kavat i år jeg.
Hjemmelaga pizza står på menyen når jeg omsider kommer meg hjem, det blir nam nam! Blir nok bare sofakos i kveld, jeg skal se Skal vi danse og spise godis. Sambo stikker sikkert ut på en treningstur.

Ha en fin lørdag alle sammen! [:)]

Gjeeesp... [8D]

Her har det vært ei lang natt og dagen blir vel ikke mye bedre.. Godgutten min har blitt sjuk og kom tuslende inn i senga til meg i 1-tiden, da hadde han 40 i feber! Og siden mannen er borte på jobbting ble det ikke mye søvn på meg.. Nå har han akkurat spydd en gang og feberen er oppe i 40 igjen..[&:] har gitt han en paracet, så nå ligger han på sofaen i fosterstilling med ei flaske vann i hånda.. får håpe dette ikke er noe langvarig!

Alle planer for dagen blir da lagt på hylla for en stund, vi gleder oss bare til mannen kommer hjem i 12-tiden [:)]

Håper dere får en fin oktoberdag [:)][:)]

god morgen[:)]
her er jeg og oliver oppe og kosa oss[:)] minsten ligge enda å søve og sofie har våre vekke på overnatting i natt, så stille og roli i heimen[:)]
skal ut på vinterkleshopping i dag, snøen låg lengre enn vanlig dennne gangen...
så blir det å hente storegolla å tantepia,så skal vi kose oss resten av dagen med baking og ellers laurdagskos til gubben kommer heim[:)]

ha en fine laurdag alle sammen[:)][:)]

Mannen har reist på jakt og blir vel borte til i 4 tiden... Jentene ser tv, og jeg ligger i sofaen med data`n i fanget... Har absolutt ingen planer i dag... Kanskje ta oss en ttur i skogen... [;)]
Blir nok en rolig kveld, for storesnuppa skal få kirkebok i morgen, så vi skal være der til 11...

Sitter og sturer fordi mannen ikke har kjøpt inn strø til den mils lange oppoverbakken jeg må gå for å komme på veien, MED dobbeltvogn går det bare ikke[:@][:@] SPEILGLATT! Så da sitter vi fast her inne igjen daaaa... Noen tips til hva vi kan gjøre?

Jonathan ser tv med en bil i hver hånd, innimellom må han kjøre de en runde på stuebordet, Mikkel sover på sofaen, jeg og sambo sitter med hver vår pc i fanget...

Blir nok en rolig dag hjemme. En tur på butikken må til - godis til kvelden.

Noe mer spennende blir det ikke her, er ikke lettest å komme seg ut med Mikkel. MEN i morgen har vi avlasting på dagen så da skal Jonathan, sambo og jeg ut og leke!! Mens Mikkel blir godt ivaretatt hjemme!!

God kveld i stua..

Da var Mikael i seng,far sitter i stolen å sover og jeg sitter her å halvsover[:D]Altså en helt vanelig kveld hjemme hos oss[:D]
I dag har vi kosa oss masse,desverre reiste pappan min opp igjen i dag..han var bare innom på en rask visit..Mikael ble så lei seg,å gråt stakkar....glad i bestefar han..

I kveld blir det vel tilig seng tenker jeg..trøøøøøøøøt.....

Back
Topp