Lørdagsskravla 16.januar

mårnings!

her er jentene oppe og gutta sover, syns faktisk det er ganske deilig at ikke alle står opp samtidig. er ikke så stort her, gleder meg til vi får gjort ferdig nede.

i dag har jeg så lite planer, og det liker jeg godt!!! maria får besøk av venninne i 10-tiden, så da håper og tror jeg det blir lite mas fra den kanten. de vil jo bare være alene så da får jeg nok gjort litt her.

Ja, da har jeg fått halsbetennelse eller noe sånn. Hovne mandler, og stiv nakke. Kjente det litt i går også, men verre i dag. Synes virkelig vi har hatt nok sykdom siden i høst, så det var vel bare dette som mangla.
Drar nok ikke på trening i dag, når jeg er sånn... det lønner seg nok ikke. Selv om jeg burde trene. Får ta litt flere runder med rockeringen her hjemme enn jeg pleier, så føler jeg at jeg har gjort en liten innsats om ikke annet! [;)]
Ble tidlig morgen her, Tobias fikk endelig ut bæsjen (han har holdt på i 4 dager nå) i halv 7-tiden, og man kan nesten ikke tvinge han til å sove videre med drittbleie. Sambo var en engel og stod opp med kidsen da, etter å ha mobba meg litt for at jeg snorka, men hallo - er man hoven i halsen, så blir det snorking!! [&:]
Skal på middag hos mamma og pappa i dag, også skal visst sambo og Ida på skøytebanen. Jeg blir hjemme med Turnerose, han skal vel sove dupp i den tiden de drar.

Ha en fin lørdag jenter! [:)]

Forresten, noen som vet hvor mye jeg kan ta betalt for et kort jeg har scrappa? [8|] tenkte på 35-40 kr, kortet er jo ikke videre avansert, og jeg brukte max en time på det... 

har ida fått skøyter nå?? klarer hun det??

vi har en meget skeptisk far heri huset som mener thomas er for liten.

du kan nok helt sikkert ta 40kr, koster vel mere å kjøpe et sånt kort. enkle kort koster jo 10 kr.

ORIGINAL: MaRtE:)

har ida fått skøyter nå?? klarer hun det??

vi har en meget skeptisk far heri huset som mener thomas er for liten.

Hun har sånne meiser som man kan feste på vanlige sko, sånn med 2 meiser, på en måte... jeg er god på å forklare! [8D] men den blir litt mer stødig enn vanlige skøyter, i allefall. Hun har jo aldri gått på skøyter før, så hun får begynne med disse, og så får hun heller få vanlige skøyter om hun liker det, og klarer å holde seg på beina!

ORIGINAL: MaRtE:)

du kan nok helt sikkert ta 40kr, koster vel mere å kjøpe et sånt kort. enkle kort koster jo 10 kr.

Ja, det koster jo nesten en hundrings for et bryllupskort, så 40 kr er billig sånn sett. 40 kr dekker jo arkene jeg har brukt, og endel av pynten! Handla inn stæsj for 200 kr til kortet, men mye av pynten har jeg jo igjen til senere også.

Morn!
Sto opp 5.30 i dag jeg, men har sovet hele natta, så er det høvelig greit. Snakk om å justere kravene sier jeg bare, hehe [:D]

Flere fra barselgruppa til storemor her har gått på skøyter en stund, de bruker gjerne sånn bruskasse til å støtte seg. Jeg har aldri gått på skøyter, så vi har ikke prøvd. Har lyst til å prøve litt etterhvert, men det blir ikke enda.

Ellers skal vi kjøpe ny vinterjakke og bilstol til størsta i dag, og tripptrapp til minsta. Storhandel altså! Ja, og ei sparebøsse til dåpsgaven til nevøen. Dåp neste helg, jeg gleder meg veldig til tur nordover! Dere med gutter, ville dere hatt sparebøsse som ser ut som en bil/traktor/andre gutteting eller mer bamseaktig?? Han får barneservice med navn, veldig fint, men vil gi bøsse med noen kroner i tillegg. Vi er tross alt tantefamilie og faddere [:)]

God bedring, Skrållan!

Ha en fin lørdag, jenter! [:D][:D]

Og ja, det kortet ja. Tror 40 er grei markedspris etter hva jeg har sett på sånn scrapping. Jeg synes det er helt sykt, men så lenge folk betaler det så er det jo greit [:D]

Takk for det papaya! [:)] Tobias fikk traktorsparebøsse med henger, og den liker både jeg og han! [:)] Synes det blir litt mere gutt enn bamsebøsse.
Tror jeg sier 40 kr for kortet jeg!

Ja, men tenker at det kanskje blir litt vel stereotypete å gi traktor..? Får se på utvalget i dag, og så får gubben bestemme [:D]

thomas fikk en sparebøssetraktor, syns den var kul[:D] men så er han en traktorgutt å da. ga bort et sparebøssehelkopter en gang, den var kuler syns jeg da[:D]

50kr for kortet!

Nå er ting fiksa på stua! [:)] Skjenken er klar, bokhylla er flytta og fylt opp, vitrineskapet er noenlunde greit, og 2-3 esker i boden er tømt! [:)] Nå mangler vi bare å henge opp maleriene til ungene over sofaen og en vegglysestake ved skjenken, så er jeg fornøyd!

Fant et album med babybilder av meg, nå skal jeg virkelig vise svigers at Tobias ligner på meg! [;)]

Bedre dag i dag ja!!![:D][:D] Var på Valen show i går med sjærsten.. superkos!! Så var det hjem og  sovet godt og enda litt til i morges... hjelper på med barnefri ja!!![8D][:D]

Nå er det shopping og kos, før jeg skal på party med jentene i kveld!! Weeee[:D][:D]

Lillemor har vært hos farmora og farfaren siden i morges, for vi har vært i leiligheten og vasket ut. Hadde hjelp av mor, far og broren min og så det gikk unna det. Er ennå littegrann vasking igjen, men det er ennå to uker til noen skal flytte inn.

I kveld er det fest. Burde egentlig hoppet i dusjen snart, men lurer på om jeg skal prøve å sove litt først så jeg ikke blir trøtt klokken åtte.... Ble vekket 6.20 i morges...

Jobb fra 9-18 i dag..

Liker de nye brillene mine!

Gikk delvis bra med Ida på skøyter, hun klarte å holde seg oppreist, men så gikk de i stykker... [8|] typisk, for hun syntes visst det var moro og ville skøyte mer, som hun sa.

Nå er det natta for slitne, halvsyke mor.

Vi har kockeybootsa ja, i brunt til Marcus.
Han har str 25, men de er ganske romslige
Han har 23 i de vanlige optimist gummistøvlene og 25 i Kamik.. Eller er det 26 han har i Kamik kanskje?
Hadde tenkt på 22 til Jenny, hun gikk fint i de iallefall.. Men mulig at det blir 23 til henne, må prøve de på..

Men kan ikke du bare låne med sålen fra skoen hjem for å måle da, eller ta med en såle hjemmefra for å måle på jobb?

De blir mye mykere ja, ser at de har gått seg godt til etter foten hans..

Back
Topp