Lørdagsskravel 16 oktober 10

Looney

Forumet er livet
VIP
Noen bursdagsbarn i dag tro??

Jeg skal straks sove kjenner jeg.

god morgen[:)]

veldig glad vi ikke har bursdagsbarn hvertfall, mye styr med selskap. thomas hadde 3 selskap her hjemme, maria skal kun ha barneselskap hjemme og det er bra.

nå har jeg akkurat bestilt stelton presskanne[&:] jeg kan ikke stå i mot gode tilbud, jeg er så svak[:o] men den var billig da, halv pris[:D]

i dag skal vi ordne litt her ute til vinteren, bla ta inn trampolina. kom litt snø her i går så det er vel på tide! ellers kommer lillebroren min tror jeg og da håper jeg han har med ved. gleder meg til å begynne å fyre i ovnen[:)] første høsten med varmepumpe og det er deilig, aldri kaldt her på morgenen lengre. godt[:)][:)]

ha en fin lørdag alle[:)]

Da har vi stått opp til fantastisk vær[:D] skyfri himmel, null vind og minus 2 i dag[:D]

Dagens planer er å trille tur med ei som bor ikke så langt vekke i fra meg, hun har ei sjønn jente på snart 3 mnd[:)] Skal bli koz

Utennom det så har vi lite planer siden sambisen er ute til langt på natten i dag.

Frister litt med taco i kveld kjenner jeg. så må muligens få tak i noe på trilleturen hjem ja.[:)]

God morgen! [:)]

Jeg fikk ikke sove i går kveld. Sambo var så sykt urolig, til slutt måtte jeg bare legge meg på sofaen. Sovna vel en gang mellom 3 og 4... [8|]
Skulle på trening kl 10, men det måtte bare utgå. Må ha energi til å jobbe 12-18, blir hardt nok alene bare det, på så lite søvn innabords. Hadde gleda meg veldig til treninga da, så synd det ikke ble noe av...
I kveld skal jeg være sofapotet, gjøre minst mulig og legge meg tidligst mulig.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Her sto ikke jeg og gubben opp før nærere elleve. Nicholas våknet vel i syvtiden, men har spist brødskive,sett Shrek 3 og lekt mens vi har halvsovet videre i sengen. En deilig morgen. Så lagde samboeren egg og bacon til frokost til oss. Nå skal N bade for det er lenge siden sist føler jeg. Kl to har han frisørtime, jeg skal se på gardiner til ny huset og gubben skal skifte dekk på bil nummer to. Har allerede kjøpt nye vinterdekk og satt de på den andre bilen så straks er begge bilene vinterklar. Godt å slippe styre med dekkskiftingmidt i flyttingen.

I kveld tror jeg ikke vi har noen planer faktisk...... N klaget påat det er lenge siden han har sovet hos både mormor og oldemor, men vi får nåse hva som skjer utover dagen[:)]

Puh, i dag har vi kløyvd, saget og lagt i sekker stooooore mengder med ved. Nå er jeg finito finale. Skal legge meg i badekaret en stund, så vet jeg ikke hva kvelden vi bringe. Stille og rolig tenker jeg, og så må vi vel fyre for første gang[:D]

hei.
Er en stund siden jeg ga en oppdatering her no.
Trimminga går det bra med, har nådd -13kg no. Målet er 4 til.
Har dager hvor jeg pga sykdommen min er helt ødelagt, men vekta går nedover og det er jo målet.
No er det høstferie her vi bor, så til mandag reiser jeg og eldstejenta på en liten jentetur til oslo.
Kom gjerne med tips til hva vi kan finne på. Vi ankommer mandags kveld og drar torsdag igjen.

Gratulerer, god bedring og mer til alle som det passer hos [;)]

Da har kvelden kommet her også[:)]

Vi har vært ute i mange timer i dag vi. kjempekjekk dag[:D][:D][:D]

Nå er det ikke lenge før jeg skal stelle Vilde og legge henne..Og så er kvelden min[:D][:D]

Endelig ferdig på jobb! Og at folk aldri kan lære seg når vi stenger, jeg er faktisk lei av å jobbe overtid fordi kundene tror de kan dryge ut tida. Får jo ikke betalt for å stå der et sekund over kl 18! [:@]
Jeg er sliten, men kom hjem til nyvaska hus og verdens godeste unger, så lørdagskvelden blir nok god! [:)] Skal bare kose meg foran Skal vi danse med godis og pottis!

fruen: bra jobba med slankinga! [:D] Her er jeg på -14 kg nå, og har 3 kg igjen til målet mitt.

Middagen står i ovnen, N er i seng og gubben har åpnet ei flaske rødvin som jeg kun kan dufte på[:D] Vi har handlet mat, gardiner til snuppas rom, Nicholas' rom og stua i ny-huset i dag og det ble dyrt gitt. Ja også har Nicholas klippet håret hos frisøren og knust sparegrisen sin.

Mandag er det kun to uker til vi overtar huset

Knust sparegrisen?[8|]

Jeg har mer enn sniffa på vinen

ORIGINAL: McMor

Knust sparegrisen?[8|]

Jeg har mer enn sniffa på vinen

Ja, knust sparegrisen. Hans versjon er at han skulle bare flytte litt på den[&:] Jeg mener nå den sto trygt på kommoden hans og ikke trengte flyttes. Datt i parketten gjorde den og pengene fløt utover gulvet.... N ble kjempe sinna fordi han måtte plukke de opp. Jeg mente,og mener fortsatt det var rett og timelig siden: det var hans sparegris, hans penger og han som mistet den. Og da var hylekoret i gang for han skulle ikke plukke opp alene. Men jeg vant!!

Back
Topp