Lørdagspraten

Bruker321nor

Glad i forumet
[:D]
Tror ejg skal elgge meg no, snakk om å sitte lenge oppe altså

hei og hå!
ungene sov til halv 7 og kvart over 7, anser det som bra siden de hoster som flodhester...
gubben sover og vi jentene hører på mormor og de åtte ungene på spotify!!
blir shopping av bursdagsgaver i dag, og bursdag senere!!
ha en super dag snupper!!

Hei sveis! [:)]

Her var ungene oppe til vanlig tid (les: før hanen fiser), sambo stod opp med dem! [;)] Så jeg sov til halv 8, og det trengte jeg! Drømte at jeg ENDELIG hadde fått vitnemålet fra videregående (jeg har det altså, men ikke i drømmen), og der hadde jeg visst fått 7 i religion, haha! Litt ekstra flink jeg nemlig! [8D]
I dag skal jeg først på step&pump med bestevenninna mi. Også må jeg ta husvasken i dag, siden jeg ikke orka i går. Shred'en skal også taes, også tenkte vi å ut med ungene i snøen! [:)] Nok å gjøre altså, men det er det jo hver dag.

Ha en fin lørdag alle sammen! [:)]

Hvordan går det med strikkinga, fruen?

Her hadde vi hylings i natt, what else is new liksom! Ellers to og et halvt tonn klesvask og sengetøy som må skiftes. Og familie som skal koses med - ikke minst!! [:D]

Ha en fin lørdag, jenter! [:D]

jadda, god lørdagsmorgen.

her ordnes det til 30 årslag, min familie kommer i dag. det er ikke så mange, mine foreldre + 2 brødre. han ene har dame m/barn. imorgen hadde jeg bedd svigersslekta, plutselig var det noen som bedde seg selv og plutselig kommer det 6 stk til[8|] jeg sa da at da blir det litt enklere servering og det var helt greit for dem. syns det er mye styr jeg med så mye gjester på så liten plass. MEN mannen mente det ikke ble så mange mer[8|] så nå blir det 2 måltid i morgen å[8|][8|][&:] jaja, nå er han å handler inn da. går vel bra. åååååååååååååååhhhh........gleder meg til søndagskveld.

Papaya: det går greit med strikkinga. Holder på med en lue til svigerinna mi no. Neste prosjekt har ejg bestemt skal være en lue til gubben og en jakke til babyen.

Her koser vi oss alle mann. Eller, bortsett fra MrT som er på jobb.
Han jobber egentlig til 16, men han skal prøve å gå litt før. Han skal ringe meg kl 12, for da vet han når han kan gå..
Eneste problemet er at telefonen min er søkk borte..!
Får håpe den ikke står på lydløs da.. heh...

Skal til byen når T er ferdig på jobb for å shoppe karnevalkostymer til de søte små, og så skal vi bytte en bok for en kompis. Han bor i Valdres, og han fikk ikke bytte den på bokhandleren der oppe, så da sendte han den i posten til meg, så skal jeg på bytteoppdrag.

Her var det morgen 07.10 men siden jeg la meg tidlig i går og har sovet godt i natt så er det helt greit[:)] koset med N frem til halv ti da vi dro på trening. En sykt tøff spinningitme er gjennomførst med stil så nå er jeg fornøyd[:)] N er ute på tur med mormor og jeg og gubben skal på storhandling. Så er det pynting av meg selv og gubben før pappas 60 årslag i kveld. Kommer ca 60 stk så blir en del folk. De har leid inn band og greier og greier[:D][:D]

Også må jeg huske ta ut kylling for broren til gubben med dame kommer visst på middag her i morgen[:)]

Hannah er i bursdag, gubben er på ski og lillegutt sovna akkurat etter å ha hengt på puppen i 3 timer! Økedager er kjedelige...
Nå skal jeg unne meg en dusj. [:)]

Jeg er IKKE misunnelig på Looney som skal på høyfjellshotell neste helg[8|] Ja jeg lyver så det renner av meg nå, det hørtes TOPP ut!

Jeg har jobbehelg så det er ikke mye spennende som skjer her heller. I går da jeg kom hjem stod det fine tulipaner, og et koselig kort fra mannen og lillemor på kjøkkenbenken. Kjempekoselig! Han slår til av og til. Men tipper han glemmer at det er morsdag, valentinesdag og den dagen vi forlovet oss neste søndag[:D]

Jeg har så lyst til å legge meg i badekaret vårt nå at det er rett før jeg fyller det opp med å bære bøtter fra dusjen[:D] Rørleggeren har ikke laget krane ennå[>:] Tror faktisk jeg skal gjøre det[:)] 

Fikk forresten bukkett hvite roser av gubben da han kom hjem fra jobb i går. Han er flink med å kjøpe roser til meg altså[:)][:)]

Nå er jeg nydusjet og skal straks begynne sminke meg til fest[:)] Kjolen er strøket (det har mamma gjort[:D]) og resten er funnet fram.

Sånn, da er trening x 2 og husvask gjort! [:)] Har nettopp spist middag, og nå er det noen som venter på Barne-tv og lørdagsgodis. Lurer på om det er noe spennende på tv i kveld jeg... 

Jeg er imponert Skrållan! Virkelig!

Mannen skøtet på dusjslangen, så jeg fikk vann i badekaret, og har nå prøvd det, herlig! Neste gang skal jeg vente til kvelden, ta med et glass vin og nyte det skikkelig. Sånn som jeg ser på film[:D] Så gjenstår det å se om jeg gidder sitte mer enn ti minutter da[:D]

Vi har spist lasagne hos foreldrene mine i dag, så tror ikke det blir noe mer middag her, men vi har en pakke med tacogryterett liggende så det kan hende vi prøver den.

Misteren i heimen er ute i 30årsbursdag. Hadde helt glemt at han skulle det jeg..
Vi hadde en koselig tur til byen i dag.
Traff han da han var ferdig på jobb, så gikk vi for å se på kostymer til karneval, men som jeg frykta så ville ikke Marcus se på det i det hele tatt. Han ville bare se på alt annet! Klassisk, han skal aldri se på det vi skal i lekebutikken altså..
Jenny bajsa sysrebajs fire ganger i dag, så da fant jeg ut at jeg skulle titte litt etter tenner.
Og jaggu så er det to hjørnetenner nede som er et godt stykke gjennom..
Er så glad de ikke har slitt med tennene sine altså, hverken stor eller liten..

Spiste middag på Egon i dag vi, hærrlig!
Jeg gikk på do før vi skulle gå, og bordet vårt var ikke så langt unna toalettet.. Så mens jeg sto der inne så hører jeg klart og tydelig:

"mamma tiiiiss, mamma tiss!"
Hææærlige Jenny!

Back
Topp