Hei og hallo igjen - så var det plutselig kveld. Skulle svare på innlegget ditt tidligere, Actrine, men plutselig fikk vi gjester. Det begynte en ny familie i barnehagen vår i høst, et tvillingpar på 4 år, og plutselig i dag, rett etter frokost, kom de på besøk med moren sin... veldig hyggelig, men også veldig overraskende - vi kjenner dem jo ikke.
Synes forresten du og mannen din kunne bytte sove-lenge-dag jeg, Actrine, for om du må stå opp tidligere enn ønsket for at han skal på trening blir det vel litt urettferdig? Da kunne han gjort det på sin egen sovedag. Men halv ni er jo tross alt bedre enn sju for eksempel - det har jo vært tider man har drømt om å få sove så "lenge". Her har vi avtale om felles frokost ca 10 når det er helg, så kan man sove så tett opptil den tiden som man selv vil.
Nå er vi i ferd med å avrunde kvelden for minstemann - han er overfylt med lørdagsgodt, så det spørs om han vil sove i kveld. G og Johanna skal ut og gå tur med hodelykter mens jeg legger lillebrro - det blir sikkert spennende, for her er det kølmørkt, ingen gatelykter eller noe.
Når ungene er lagt blir det hjemmelaget burger, tv og sofa for de voksne sin del, og det blir nok ikke så sent heller - både G og jeg duppet av under første del av barne-tv i dag...
Jeg har forresten fåt svar på stoffskifteprøvene mine, og der er verdiene ikke så bra igjen, så jeg har fått beskjed om å ringe legen for diskusjon rundt dosering.. kanskje det forklarer at jeg er så trøtt for tiden - samtidig som høst og mørke og mer jobbing også har noe å si i forhold til det