Lørdagspraten

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her våkna jeg kl 7.16, og ungene har nok vært våken litt lengre. Hørte de lå og jabba sammen da jeg våkna, typ "Du e slemming!" "Nei, DU e slemming!!" [&:]
Etter frokosten fikser jeg meg, og sykler på trening. Step&Pump i dag, det blir spennende. Kjente det litt i ryggen i går da jeg holdt på, så må legge på litt mindre på vektene i dag.
Når treninga er over, så skal jeg møte sambo og ungene på butikken. De kommer gående med sykkelvogna, vi er nemlig billøse i helga. Den har stoppa i tide og utide de siste ukene, og skulle inn på rep i går. Men da oppdaga bilmennene at de har bestilt feil dynamo, og da må bilen være hos dem til mandag. Flaks at det er vår ute, så kan vi sykle og gå til butikken!
Senere i dag blir det ikke gjort stort... skulle vaska huset, men må se om jeg klarer det.
I ettermiddag/kveld blir det hjemmelaga pizza, og tv-kos. Deilig med en frilørdag! [:)][:)] ...selv om jeg har fri fordi jeg lever i smerte, hehe.

Ha en fin dag dere! [:)]

God morgen!

Her starter dagen med matpakkelaging og legevakt[8|] Jeg er så lei av motgang nå[:@]

I går ettermiddag (selvfølgelig etter legen hadde stengt) så vi antydninger til øyekatarr til Amalie.. i natt begynte hun å gråte fordi hun hadde så vondt. Trur hun våkna 4 ganger i natt og endte opp til oss tilslutt.. Snorkende mann som nektet bruke maska si (søvnapne), urolig Amalie og en stiv mamma med bekkenløsning og overstrekt lyske[:-] Man kan vel trygt si at jeg ikke har sovet så veldig godt i natt! Hadde jo ikke plass til å røre meg i senga så er mildt sagt litt ødelagt i kroppen!

Trur jeg skal hive meg i dusjen nå så jeg er klar til Amalie kommer hjem. Gubben skal på jobb til 10 så jeg håper hun kommer inn til legen før den tid stakkars, for jeg klarer ikke sitte der nede i mange timer med henne.

Ellers har vi ikke så mange planer for dagen, begrenser seg litt med formen til mor i huset gitt.. Vi får se om vi finner på noe spennede når sambo kommer hjem fra jobb[:)]

Isja meg, masse god bedring til Amalie! [&o] Håper hun kommer fort inn til legen da!

Hun rakk heldigvis å komme inn, var ikke store rushet der kl.8 i morgest[:)]
Stakkars jenta mi, hun ser ut som noen har slått henne rett over øynene.. mega hoven[&:]

Godt hun kom inn fort Destiny! Nå får vi håpe hun blir fort bedre!

Vet du, jeg har ingen tips til å få ut melkesprengen jeg Mamma til A og K.. Du kan jo ikke pumpe, for det stimulerer jo produksjonen... og om du ikke får ut noe med håndmelking, så blir det jo vanskelig! Og syyykt vondt [&o][&o] Gå i dusjen da, og masser litt på puppene mens du prøver å håndmelke litt mer? Masse lykke til i allefall! Og ja, det er litt godt å være billøse, selv om vi ikke bruker bilen så mye i helgene uansett [:)][:)]

i dag sto ungan opp kl 7, syns dem kunne sovet 1 time ekstra men men.
Leah ligger ute i vogna og sover, samboer og Phillip er på barne bursdag, jeg og Leah orket ikke bli med 18 unger nei man blir mer sliten i sånn bursdager.
i kveld skal jeg og samboer lage oss noe godt og bare kose oss foran tv.

ORIGINAL: Mamma til A og K

God morgen!
Her var det våken 7.30. Helt ok tid når man har en liten og en bitteliten. Deilig at Andrea sover lenge om morgenen (hun våknet ikke før 8, nemlig).
Jeg jobber for å få bort brystspreng/-betennelse etter ammeslutten. Vondt i puppene nå, ja! [&:] Noen som har tips? Jeg håndmelker, men nå kommer det ikke ut så mye lenger...

Vi får besøk av svigers i dag. De vil jo så gjerne hilse på Kaia igjen [:)] Ellers har vi ikke store planer i dag. Blir vel litt leking på utsiden ettersom det er VÅÅÅÅÅÅR!!! [:)]

God bedring til Amalie, Destiny.
Dere får kose dere med bilfri i helga, Skrållan. Er jo litt deilig det også [:)]

StramStramStram BH... så stram som du orker. Noen binder gassbind rundt...det var det jeg fikk beskjed om etter Matias ble født. Hadde melkespreng som fy, de hadde glemt å gi meg tabletter, så da var det eneste alternativet...

Back
Topp