Lørdagspraten

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle mann, klar for en ny dag.
Jeg stikker på trening kl 10, skal på Step&Pump. Imens drar sambo og ungene til et uteområde sammen med svigermor, aner ikke hva de skal da men... Kl 12 skal jeg på jobb igjen, og det kan fort slå begge veier... I går kveld var jeg helt ødelagt i leggen, klarte ikke å gå skikkelig eller noe. Så spent på åssen leggen tåler en lørdag på jobb. Heldigvis er vi 4 på jobb i dag mot 3 til vanlig, og den ene er søstra mi, så jeg kan be henne om å stenge istedet for meg om det blir helt krise.
Når jeg omsider kommer hjem i kveld, så håper jeg det blir lørdagspizza.. har ikke spist sambos hjemmelaga pizza på 2-3 uker, siden jeg jobber så mye helg. I tillegg skal jeg kose masse med ungene, Tobias reagerer allerede på at han knapt så meg i går i allefall.
Blir nok lørdagskos foran tvn i kveld, og tidlig kveld.

Ha en fin lørdag! [:)]

God morgen [:)]
Her våknet vi 09.30 [8D] Tror Thea har vært våken en liten stund men da har hun vertfall vært musestille for har ikke hørt noe på babycallen[:)]
I dag skal vi i bursdag til søskenbarnet til Thea (gjett om det står skrevet bløtkake i pannen til Thea da,prater ikke om annet) [8D]
Ellers tror jeg det blir bare avslapping på sofen og rydde ut gjesterommet så vi endelig kan får besøk av pappa

Hei hei!

Jeg sov skikkelig dårlig i natt så fikk sove litt ekstra. Drømte jeg hadde 4 (!) bleiebarn med omgangssyken[&:] Dere kan tro jeg var letta når jeg våkna til en smilende Amalie som ropte "Hei mamma!"[;)]

Nå er vi nydusja, ferdig med lunsj, Amalie sover dupp og sambo er å klipper seg. Etterhvert skal vi i bursdag til sønnen til ei venninne!

Blir nok der noen timer på ettermiddagen, så kjører vi hjem mormor og stikker innom butikken. Trur det kanskje blir pizza i kveld[:)]

Heia!

Jeg er fortsatt på "ferie" hos mamma. Andrine er litt pjusk i formen så jeg holder henne inne idag. Ikveld skal jeg på Karneval for voksne sammen med mange gamle kjente,det blir skøy(såfremst ikke Andrine blir verre).
Nå skal jeg kjøre en tur å kjøpe bygave til Tomine.

Håper alle får en fin fin lørdag.

fikk sove lenge i dag[:D] trengte det, har vært mye i det siste...
guttene er i barneselskap til kjæresten til Even[:D]
Og her sitter jeg og forsøker å jobbe litt med eksamen.
Det snør, snør og snør ute. så blir nok ikke noe farting på oss i dag.
God helg til dere alle

Back
Topp