Lørdagspraten :)

~Cissi~

Forumet er livet
God morgen jenter...[:)]

Siden jeg e no våken tenkte jeg for en gang skyld lage prate tråden som jeg pleier å være sååå aktiv i...[8D]

Jaja, la meg kanskje litt tidlig igår (kl 20...var ganske sleten i tryne) og alltid etter 7-8 timer med søvn våkner jeg eller jeg våkna egentlig av at katta dreit og hun må jo lage så enormt med skrapelyder før og etter do-besøket + det lukta nasty[:'(] så jeg måtte jo opp å hive kassa ut døra og fant vell egentlig ut at jeg like godt kunne stå opp å spise litt og benke meg foran pcen i massage-stolen...godt å få massert opp alle knutene i rygg og nakke før jeg må på jobb som er om noen timer...bare håper på litt mer søvn...[:-]

Men ellers ønsker jeg dere alle en super lørdag!![:)]

Håper du fikk sove litt mer Cissi! [:)]

God morgen! [:)]

Her er vi oppe alle mann, klar for en ny dag.
Jeg stikker på trening kl 10, skal på Step&Pump. Imens drar sambo og ungene til et uteområde sammen med svigermor, aner ikke hva de skal da men... Kl 12 skal jeg på jobb igjen, og det kan fort slå begge veier... I går kveld var jeg helt ødelagt i leggen, klarte ikke å gå skikkelig eller noe. Så spent på åssen leggen tåler en lørdag på jobb. Heldigvis er vi 4 på jobb i dag mot 3 til vanlig, og den ene er søstra mi, så jeg kan be henne om å stenge istedet for meg om det blir helt krise.
Når jeg omsider kommer hjem i kveld, så håper jeg det blir lørdagspizza.. har ikke spist sambos hjemmelaga pizza på 2-3 uker, siden jeg jobber så mye helg. I tillegg skal jeg kose masse med ungene, Tobias reagerer allerede på at han knapt så meg i går i allefall.
Blir nok lørdagskos foran tvn i kveld, og tidlig kveld.

Ha en fin lørdag! [:)]

god morgen[:)]

håper du fikk sovet litt mere, cissi[:)]

jeg fikk ligge lengre i dag og har akkurat stått opp, vært våken siden før kl6, men lest bok siden halv 8. forferdelig dårlig uvane det der, våkne tidlig uten grunn[>:]

nydelig vær her i dag, håper vi finner på noe etterhvert! kunne tenkt meg skitur oppi løypa her jeg, vi får se hva resten av klanen vil.

ha en flott lørdag[:)]

Jeg er helt skutt om morgenen og våkner ikke tidlig uten grunn[&:]

Enda en god natt med kun raske matinger av J, også sover vi videre begge to. Hun sover bedre på eget rom, og jeg sover bedre uten grynting inni øret mitt[:)] SÅ rimelig uthvilt nå, og skal trene 11.15. Blir BodyWorkout i dag. SÅ krysser vi fingrene for at gubben og snuppa får det bedre sammen i dag. Har pumpet en flaske til henne, just in caise.

Senere blir det hjemmekos, også må jeg og samboeren sloss om hvem som gidder dra på matvare handling.Eller kanskje vi drar alle tre[:D]

I kveld kommer det ett eller to vennepar på vindrikking og kos[:)][:)]

Jeg har forresten bestillt et bilde på nett av samboeren og Josephine. Bestilt det på ganske stort lerret, og i går kom det levert på døra med bud. Det ble kjempe fint. Så tenker bestille to til for å ha alle tre ved siden av hverandre.

Håper det går bra med deg Cissi! Kjekt å se deg her inne igjen hvertfall!

Jeg er trøtt trøtt trøtt[>:] Har vært på jobb, nå holder jeg på å lage en kake til en dåp vi skal i imorgen, og så skal vi i selskap hos svigers. Men jeg kunne egentlig tenkt meg å tilbrakt ettermiddagen på sofaen. Gleder meg til denne trøttheten er over jeg.

Lord, så mange som vil kjøpe sko i dag! Det er siste dag med halv pris av tilbudspris, folket går jo amok! Artig det altså, men nå er jeg sliten i betennelsene mine. Snille lillesøstra mi ville gå siste timen for meg da, så jeg var ferdig kl 17 istedet for 18.
Nå sitter ungene og spiser litt godis, sambo står på kjøkkenet og mekker hjemmelaga pizza, og vi er generelt klar for lørdagskveld! [:D]

Vi har besøk av niesen vår fra Trondheim og i dag var vi på Gigagøy. Alle barna koste seg maks! [:)] Hannah stakkar er litt pjusk nå da siden går kvelden ble litt mye. Det ble veldig sent før hun la seg pga gjesten vår.....

Apropos gjesten vår..... Det viser seg at hun får lov av foreldrene å være oppe til 01.00 i helgene!!! Hun er 10 år. Er det jeg som er sær som syns at det er helt uakseptabelt?[&:] Jeg hadde helst hatt en 10 åring i seng senest kl. 22.[8|] Vanskelig å tvinge henne i seng når foreldrene tillater sånt.
Hyggelig med besøk men en liten pause med voksentid i løpet av døgnet vil jeg ha.

Nå er jeg imponert over meg selv! [:D] I går kjøpte jeg inn noe som skal være min nye hobby, i dag har jeg vært på YouTube og "lært" meg det, og laga litt! [:D] Dere kan ikke få vite hva det er enda, siden jeg lager noe som skal gies til noen her inne på bv (som kanskje leser dette, jeg vet ikke), men dere skal få se når det er ferdig! [:D]

Back
Topp