Lørdagspraten

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her er vi i full fart hele gjengen! Tobias våkna opp feberfri, hurra! [:D] Nå ser han på Cars, så klart.
Jeg skal på trening kl 10, Step&Pump. Mens jeg trener blir ungene henta av lillesøs og samboeren hennes, de tar med ungene på kjøpesenteret for å spise is og kose seg! [:D][:D]
Klokka 12 skal jeg på jobb, jobber til kl 18 i dag. Sambo skal vaske huset til morsdag i mens, mohahaha! I kveld blir det bare sofakos med ungene og sambo [:)]

Ha en fin dag dere! [:)]

god morgen..

jeg våknet opp med en kropp til en 90-åring,vondt i kroppen å halsen snører seg[:'(]
i kveld skal vi i 30 års-dag å spise 3 retters-middag,nam nam....håper bare formen blir bedre.

i dag må huset shines,kake bakes til meg selv[:D]
ikke for å glemme den berømte mat handelen[:'(]

Ha en fin lørdag folkens[:)]

I dag skal vi først på litt shopping
Lillegutt må ha sko og Keilin må få seg en premie siden hun har sluttet med bleie[:)]
Og mat må jo handles inn
I ettermiddag får vi besøk av svigermor og onkel til ungene.

Ha en strålende fin lørdag alle sammen

Vi har sovet veldig godt i natt [:D] Og Håvard lagde ikke lyd før kl 07, da skal man være godt fornøyd altså!!

Mormor og Magnus stod opp en halvtime etter, og alle tre har kost seg med bok mens jeg har fått en lang dusj [:D] UTEN barn som løper inn og ut og skal se på mamma dusje.
Nå har jeg lage til frokost og vi venter på at Perlefar skal stå opp (han har 5 min på seg!)

Kl. 11 er det åpen dag i kirken, men noe opplegg med Vennebyen, tipper det blir gøy! Ellers skal vi gå tur i det fine været!! Det er 3 dagen med sol etter nyttår her i Bergen!!!!!!! Dag nr. 2 var i går, første soldagen husker jeg ikke en gang [X(] Så vi må være flinke å nyte det nå.

I kveld skal jeg, min søster og mamma på kino. DET blir koselig det [:D]

Ha en strålende dag! Og Skrållan, håper din kjære vasker og ikke bare kattevasker i dag da [;)]

Kos dere på kino i kveld *Perlemor*, og joda du, her skal det vaskes nøye i dag! [8D] Han har fått klar beskjed, må vite!

hei hei..

våknet av en gutt som ropte au au..gikk inn til han å oppdaget at han var full av bæsj..[:'(]kommet på senga,dyne osv..så da var det bare å kle av og sette på en maskin og han i dusjen..stakkar var helt rød på rompa.. så nå har jeg brettet 2 stativer med klær,lagt på plass,vakset kjøkkenet,tørket støv og ryddet så bare støvsuge og vaske gulv igjen..

og idag var det -19 ute når vi stod opp..[:'(] idag skulle vi egentlig på skitur for se om det blir mildere utover dagen..må en tur til byen da og på matbutikken..kanskje vi tar en tur til mamma i ettermiddag..

ha en fin lørdag alle sammen

Back
Topp