Lørdagspraten!?!

lenemor

Forumet er livet
Dukker det opp andre her på en lørdag da tro?

Her startet dagen ikke før litt over seks... og jammen sovnet august på puppen (så lenge jeg lå helt stille og han fikk suge), så vi dormet til sju. På vei inn til badet tok August en avstikker inn til Johanna, så da våknet hun også. Nå har August fått frokost, Johanna har drukket litt juice, og nå er det mamma sin tur - kaffe og pc. 

I dag har vi absolutt ingen planer, men jeg tenkte vi skulle komme oss på åpen gård i løpet av helgen

God morgen! jeg er her hver enda dag jeg.. [8D] Her og var det morgen kl 6 i dag, men lå til kl 7 da.. Så her er det straks nybakte boller til frokost.. Hehe.. Gooood tid ja..
I dag skal vi ingenting spesielt.. Eller vi må vel handle litt da.. Men ellers ingen planer.. Ser ut for det blir bra vær her da, så vi må vel finne på noe ute.. Gjerne i må grille i dag..?

Jeg skal nå vaske gulv nå snart.. Har rydda siden vi sto opp, så nå er her strøkent.. [:D] Deeeilig med alt som er gjort.. [:D]

God morgen![:)]

Vi slapper av litt i sofaen imens rundstykkene steker seg i ovnen, og pappaen sover litt ekstra.. Lillebror slapper IKKE av, han er helt hyper![8|][:D]

Idag skal vi i barnebursdag kl 14, og i overraskelses-60 årslag til bestemor etter det.. så vi har nok å gjøre idag..

Ha en fin dag, alle sammen![:)]

Hei hei!!!!

Idag skal jeg i bryllup og jeg gleder meg SÅÅÅ mye!!! Talen ble ferdig igår, men jeg har hatt den "klar" i hodet mitt lenge[8D] Gleder meg så til så se Cathrin komme ned over kirkegulvet sammen med pappaen sin, og ikke minst se på blikkende til både henne og Jon Arve når de ser hverandre. Jeg kommer til å TUTE som en gal

Nå kl 10 så kommer en venninne av meg som er frisør. Hun skal ordne meg[:)] Sette opp hår og sminke meg. Kjolen min har knyting i ryggen, så jeg må ha hjelp til å kle på meg[8D]

Dere får ha en fin dag, for det skal jeg ha[:D]

Oslojente - jeg forventer bilde av deg i kjolen din i morgen altså!!![:D]

Almyrida - så flink og huslig du er da - lyst å ta en tur hit?!

SuperBerta - nyt det - snart er lillebror sprelsk og vill på utsiden [;)]

God lørdag jenter[:)]
Hadde en ivrig gutt her som gleder seg å flytte inn på sitt nye Herbi soverom i dag.
Gulvet ble ferdig i går så i dag blir det flytting av møbler.
Bilder kommer når k er ferdig med å male Herbie.

Eller så har k og forloveren hans tatt en løpe tur nå. Kansje han har blitt lurt så blir det utdrikingslag i dag???

Christian skal soveo ver hos mormor og morfar i kveld, er veldig spendt på åssen det går. Er 3 år siden sist.

Så hadde jeg en plan om å dra til sverige å handle inn siste rest til bryllupet

Ønsker alle en strålende helg.

Oslojente kos deg i bryllupe i dag og håper vi får se bilde av deg, tenk om 2 uker siter jeg selv hos frisøren nå

Kos deg i bryllup - oslojente[:)]

Her har vi en rolig start på dagen - men så veldig rolig blir den vel ikke særlig lenge for barna har fått seg litt lørdagsgodterier...så snart slår vel sukkerkicket inn[&:][8D][:D]

Tenker vi skal ha oss en liten handletur senere på dagen, men akkurat nå skal jeg få i meg litt koffein og våkne skikkelig.

Ha en flott dag, alle sammen!

God formiddag.

Nesten ikke sovet i natt, fått to sammenhenge netter på rad, så er ikke så ille. Marcus er på avlastninga, kommer hjem etterpå i dag, sambo er i Oslo og kjører ambulanse og kommer hjem te barnetv. Formen er ikke helt på topp i dag, men den begynner å bli bedre nå. Jeg har vært på butikken allerede og kjøpt inn middag, orker ikke det etterpå så da tok jeg det nå når jeg er alene.

Ingen planer her i dag, annet enn å vaske tøy og sandaler og en vogn.

Oslojente: Kos deg masse i dag, vil også se bilde av deg i kjolen i morra.
Almyrida: Så flink du er på morran da, kan du komme hit en tur og eller? Hehe.

Effektive damer her inne i dag ser jeg.
Vi hadde lite planer for formiddagen, men det ble det endring i da jeg oppdaga at snuppa trengte en tynn jakke til å ha over kjolen sin. Så da var det bare å komme seg på senteret her å fikse det. Her bøtter det ned i dag, og det er litt ekstra kjipt i dag siden mannens farmor skal feire 85 årsdagen sin i dag, og planen var at selskapet skulle være i partytelt i hagen til svigers.. Vinden har tatt seg opp i hele dag og da mannen ringte for å sjekke om teltet sto enda fikk han bare beskjed om at de trengte hjelp med en gang[&:]

Lillemor sover, snuppa er nydusja og sitter å ser på Ole Brumm mens jeg sløver litt. Vi har satt campingvogna på gårdsplassen til svigers så vi overnatter der i natt. Veldig kjekt så kan vi legge ungene når det er leggetid og så kan vi voksne fortsette feiringen[:)] Er nesten ferdig å pakke også så nå er det bare å vente på at mannen kommer hjem og lillemor våkner!

Ha en fin lørdag alle sammen! [:)]

hallo hallo!

i dag har vi vært ute og kost oss i solen.. gikk ned til butikken i dag, for å handle det vi trengte.. så gikk hjem igjen.. deilig å gå ute i det været nå.. så fikk vi beveget oss litt alle sammen, og hunden fikk en ekstra tur i dag.. deilig!
da vi kom hjem dro morten og malin på lekeplassen, mens jeg var hjemme med julie.. så fikk hun sovet.. og jeg kastet håndklær, sengetøy, klær og leker... mye slitt og mye ødelagt.. deilig å få det vekk.. tatt en søppelsekk nå.. så skal straks starte på den andre... er i siget nå, så må utnytte det..

var på jobbintervju på fredag.. følte egentlig at det gikk fint.. så da er det bare å vente å se.. de skal ringe meg på mandag, for å avtale et eventuelt nytt intervju. kryss fingrene.. jeg tror jeg vil ha denne jobben nemlig.. og det hadde vært deilig om det hadde løst seg så raskt.. for da føler jeg virkelig at jeg gjorde det rette med å si opp der jeg var.. dette er type 8-16 jobb.. og ingen helger.. hipp hurra!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

nå sitter jeg inne på ikea.no, og skriver drømmeliste/handleliste... må ha litt mere skap her. og annen oppbevaring.. så får vi se når vi får kjøpt det.. om jeg får jobben drar jeg til neste uke.. kjekt å ha det på stell innen jeg starter.. for da kan jeg gå på jobb med senka skuldre.. verste jeg vet er kaos.. og det er det her nå.. jeg MÅ snart få opp det scrapperommet mitt... har omorganisert her.. noe som medførte til at jeg trenger mere skap her i huset... så får å få ting på plass så må jeg få til det.. [8D]
også må vi ha ny tvløsning.. dvs... sånn stereoløsning til å ha tven i.. så sitter og "bygger" bestå (ikea) sin nå.. for å se.. for morten er sånn lydfreak, og skal ha seg nytt lydanlegg og mediasenter.. så da må vi bare ha plass til det.. og jeg trenger oppbevaring til glass og skåler etc[8D][:D]

så det var dagen vår!![:D] nå skal jeg opp å fortsette litt her.. så kanskje jeg kommer ajpur snart..

Back
Topp