Lørdagspraten!

FrøkenSia

Elsker forumet
God morgen jenter!![:)]

Her startet dagen 06.15 i dag...så vi har vært opp 2 timer allerede...[&o]
Vi ble så bortskjemte da Thea var liten for hun er skikkelig B-menneske...ligger og daffer seg en god stund etter att hun våkner,og det hender hun sovner igjen også[:D] Men så kom mister morgenfugl,så nå må jeg pent opp noe før..[8D]

Det ser foresten ut til att det blir en knallfin dag,solen skinner her fra en skyfri himmel!
Så da reiser vi en tur til fjells,på hytta!
På mandag begynner jeg på arbeid igjen etter permisjonen....skjønner ikke hvor disse 9mnd har blitt av....[:(]

Ha en fin lørdag!!

Her sov faktisk Jørgen til 8 i dag og det er lenge det[:D] Han pleier stort sett alltid å være oppe før 7[&:]
Jentene mine sover ennå de, men nå har jeg tenkt at de skal opp[:D]
I dag har jeg egentlig ingen planer. Håper på fint vær så vi kan gå en tur kanskje[:)]
Om vi får noen til å sitte barnevakt her i kveld kan det være meg og mannen tar en tur på kino med ett vennepar[:D]

Ha en super dag alle sammen!

God morgen[:)]

Hatt en urolig jente i natt så la henne i senga med meg, så vi sov til litt før 7. Men jeg sover ikke så godt med henne i senga, for hun skal alltid ligge midt i senga[8D] Hun ville opp å leke, mens jeg fikk ligge litt til.

Da vi var i bursdag igår, så fikk vi med litt barbier og stæsj fra bestemor og tanta mi var liten. Det synes Mina var stas. Jeg hadde mye barbie selv, men det har vel blitt gitt bort[&o]

Idag er sola kommet frem[:)] Vi tenkte oss på senteret å kjøpe regnbukse og nye gummistøvler til bhgstart neste uke.

Her startet dagen ti over fem!! Jeg fikk ligge og dorme og høre på August styre inne i senga si til ti på seks, da var han lei. La meg inn til han for pupp og da kom Johanna og spurte om det var morgen, men hun la seg og hørte lydbok, og August lå og småsov på puppen, så jeg dormet enda litt til, så startet vi dagen på ordentlig litt før sju.

I dag har vi kosa oss med blåbærpannekaker til frokost, så nå ligger klær, stolputer og kluter i kjøkkenvasken med flekkfjerner, og barna ser ut som de har fått "tyfis" - i alle fall lillebror [:D]

Vi skal en tur ned i Volda i dag og kjøpe malesaker til Johanna - vi har bare sånne pensler som er fylt med maling, og det blir bare griseri, så nå skal vi kjøpe gode gammeldagse vannmalingsskrin med pensler til. Været er så som så, kanskje det blir innevær i dag? Må uansett vente til August våkner igjen, han sovnet nettopp, og jeg håper han tar seg minst en time på øyet.

Ser at det er flere med morgenfugler i hus. Vi våknet kl 6.45 av at Solveig kom inn og fortalte at brillene var knukket.. igjen! Hun fikk de tilbake fra rep. på mandag så de tåler ikke mye! Gikk ikke lenge før Aslak også mente det var morgen! Følte oss veldig heldige i dag fordi det normalt pleier å være morgen en time tidligere. Aslak har hatt nok en natt hvor han har sovet hele tiden.. Tar tid å få han til å sovne på kvelden men når han sover så sover han! Så får vi ta leggingen når ting har stabilisert seg.

Vi hadde kjempegod tid i morges. Så vi banket omtrent på døra til kjøpesenteret for å få fikset brillene til Solveig. Otikeren i butikken sa at vi skulle få ny infatning. KJempegreit.. Valget ble da en turkis en. Ikke som ventet men de kledde henne godt! Glassene stemte ikke overens så hun får nytt alt sammen![:D]

Ellers har vi besøkt svigers i dag. De er hjemme en snarvisitt fra hytta. Ungene og vi har kost oss![:D]

Puh og hurra - nå er det leggetid for eldstemann... og det er ikke min jobb! [:D] August sover allerede, og så håper vi det går raskt med frøkna også - så skal jeg og gubben ha en date ([;)]) - taco og tv [8D]

Har sittet og lagt over bilde på pc'n fra de siste dagene, så det er fare for et lite bilderas her inne etter hvert

Så morsomt ..H.. - de gutta er jo herfra de, og er våre lokale helter - men så er de vel etter hvert nesten like kjent som vår egen Ivar Aasen [8D]

Jeg lurer på om jeg skal ta meg en pils - men strawberry daiquiri høres jo vanvittig godt ut da - og jeg som har frossen jordbær i kjelleren - kanskje etter maten!

SuperBerta; bare kom til meg du!
Skal lage en alkoholfri Starwberry til deg jeg. Og den smaker
like godt som de med alkohyler i [;)]
Det gjorde jeg da jeg gikk med Linnea. DEEEEILIG [:D]

Back
Topp