Lørdagspraten for oktoberjentene

Looney

Forumet er livet
VIP
[X(][X(] Sitti lenge ute med Nicholas med tidenens krupp anfall[&o] Håper det roer seg ned nå så vi slipper legevakten. Har snakket med de nemlig[&o] Typisk når jeg er alene hjemme med ungene[&o]

god morgen[:)]

håper N ble bedre og dere fikk litt søvn, looney[:)]

her sitter jeg og kidsa og ser på barnetv, jeg er så godt som uthvilt så da ville jeg stå opp med de i dag. thomas kom å la seg med oss kl halv 7 og han sovnet igjen!!! men typisk så våknet maria før han våknet igjen og da var vi plutselig våken hele gjengen.

planer i dag vet jeg ikke, skulle vært på ikea å handla litt hyller og div, men vi får det ikke med hjem. sånn er det når man prioriterer bilmerke foran hengerfeste[8|] vil ha ny, PRAKTISK bil jeg[;)]

ellers så er det overskya her og en del plussgrader vil jeg tro, er meldt helt opp mot 12 grader i dag jeg vil ut!!!

ha en fin lørdag, damer[:)]

Så typisk at alenenatta skulle ende sånn Looney... [&o][&o][&o] hvordan gikk det med han?
Hehehe, ja praktisk bil er litt greit innimellom MaRtE! [:D]

God morgen! [:)]

Her våkna jeg kl 7.16, og ungene har nok vært våken litt lengre. Hørte de lå og jabba sammen da jeg våkna, typ "Du e slemming!" "Nei, DU e slemming!!" [&:]
Etter frokosten fikser jeg meg, og sykler på trening. Step&Pump i dag, det blir spennende. Kjente det litt i ryggen i går da jeg holdt på, så må legge på litt mindre på vektene i dag.
Når treninga er over, så skal jeg møte sambo og ungene på butikken. De kommer gående med sykkelvogna, vi er nemlig billøse i helga. Den har stoppa i tide og utide de siste ukene, og skulle inn på rep i går. Men da oppdaga bilmennene at de har bestilt feil dynamo, og da må bilen være hos dem til mandag. Flaks at det er vår ute, så kan vi sykle og gå til butikken!
Senere i dag blir det ikke gjort stort... skulle vaska huset, men må se om jeg klarer det.
I ettermiddag/kveld blir det hjemmelaga pizza, og tv-kos. Deilig med en frilørdag! [:)][:)] ...selv om jeg har fri fordi jeg lever i smerte, hehe.

Ha en fin dag dere! [:)]

det er 7 grader her nå[:D] wooo-hooooooo!!!!!

Ble sittende ute med han i halvannen time. Hvem er det som sitter på terrassen midt på natta med ungene på fanget liksom[&:] Men han ble bedre etter hvert så det gikk jo bra. Jeg endte opp med 3 timer søvn i natt og er litt sliten, men skal prøve å lure meg til litt søvn etterpå når samboeren er hjemme igjen.

Snart trilletur og shopping med mamma, også skal Nicholas leveres hos min pappa for de skal visst på kino i dag[:)]

Uff, det var da volsdomt til hektisk natt på deg Looney!![&o] Hpåe det går bra med han nå!?![:)]

MaRtE: Ja man kan like barn som sover om morgenen[;)][;)]

Skrållan: Spreking!! Håper jeg og kommer meg inn i så gode rutiner snart!![:)][:)]

Her skulle jeg møte mamma for litt bytur i dag, men det høljer jo ned her[>:][>:] Mini er hos bf så da har jeg sovet lenge og er endelig uthvilt. Får gjøre litt skolearbeid isteden[:)][:)]

ORIGINAL: MaRtE:)

det er 7 grader her nå[:D] wooo-hooooooo!!!!!

16,6 grader her nå! woop wooop!! [:D]

Looney: Huffa meg... jeg er så glad vi har sluppet unna krupp altså!
Delia: Takk for det, det er faktisk innmari deilig å ha faste rutiner på treninga! [:)][:)]

Jeg var den første som våkna her i huset i dag[:)] Vekket ungene og spiste en god frokost før vi tok turen til treningsenteret[:)] Fikk meg en skikkelig hardtrening i dag[:)] Første gang på lenge at Vilde var med. Sist gang ble hun redd men da var hun alene med meg..Tenkte det ville bli lettere med Heidi og det ble det faktisk[:)] Så da kan jentene bli med meg hver lørdag da[:D]

Har i grunnen ikke mer planer i dag jeg, er nemlig alene med jentene i dag, sambis skal ut me jobbegjengen sin i dag og har akkurat kjørt

Så da er det kozedag med jentene[:)][:)]

Har akkuratt servert dem skoleboller, men tror dere at dem likte det[8|][8|][8|] nope...Sjønner ikke det jeg[:-][:-] er jo godt jo[:)]

Skal ha lasagne til middag i dag[:)] endelig buffi middag og ikke noe som sambisen kan spise[:)][:)] skal nytes ja

Ellers så har jeg fått nye briller i dag[:D][:D][:D]

står og koker grøt jeg, resten er ute. har sykla for første gang i år og det var jo moro[:D] maria trodde hun hadde glemt hvordan hun gjorde det, men det kom helldigvis raskt! må vel prøve mer i morgen, kanskje gå ned på asfalten. litt enklere å sykle der enn i gjørma her.

snart lørdagskveld og godis nå[:D] (men jeg har spist "mitt" da en hel pakke med fylte påskeegg ble spist i smug...)

MaRtE: Hehehe.. godt det er noen som spiser litt i smug som meg når både Skrållan, Buffi og Looney trener intenst!!![8D][8D][:D] 

Hehehe, godterispising i smug kan jeg finne på jeg også altså [;)] Men jeg prøver å la være, for det blir jo bare dumt i lengden! [:)]

Herrefred, så trøtt og sliten jeg er!! Blir så daff av å ikke ha rygg til å gjøre alt jeg vil, og sitter stort sett i sofaen hele dagen. Blir sååååå trøtt av det jeg!! Men nå er ungene på vei i sengs, og jeg skal kose meg med litt sur sild, brus og en jordbærstang [:)]

Og nå ser jeg at Ida har tegna i sofaen i dag!! [:@][:@] med blyant, heldigvis, og flaks at vi har vaskbart trekk!!!! Så da må jeg vaske sofatrekk i morgen!

ORIGINAL: Skrållan

Hehehe, godterispising i smug kan jeg finne på jeg også altså [;)] Men jeg prøver å la være, for det blir jo bare dumt i lengden! [:)]

Herrefred, så trøtt og sliten jeg er!! Blir så daff av å ikke ha rygg til å gjøre alt jeg vil, og sitter stort sett i sofaen hele dagen. Blir sååååå trøtt av det jeg!! Men nå er ungene på vei i sengs, og jeg skal kose meg med litt sur sild, brus og en jordbærstang [:)]

Hehehe... joda, vanskelig å spøke i tekst[8D][8D] Og jeg trener jeg og innimellom!![8D][;)][:D][:D][:D] hehehe....

Vaskbart trekk ja, noe å vurdere!!![8D][8D] Håper det går av i vask!![:)][:)]

ORIGINAL: Delia

MaRtE: Hehehe.. godt det er noen som spiser litt i smug som meg når både Skrållan, Buffi og Looney trener intenst!!![8D][8D][:D] 

Koser meg med M nå da[:)][:)]

Sløve lørdagskveld[:)][:)][:)][:)]

Back
Topp